Gå til innhold

AoC: Hva vil du velge slags class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keen and Graev er noobs, *løper ut i melee med caster magen* "I can't understand why I die, melee is so overpower".... I andre videor når han spiller melee "Casters are so overpower!" bare whining i lang vei og en utrolig dårlig PvP spiller. Ville ikke stolt på det han skriver eller sier om klassene.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
det var jo bare betaen, og du løper allerede å kaller alle noobs?

det er jo litt spesielt da, at når han spiller melee er casters owerpowered mens når han spiller caster er melee owerpowered :p og altfor mye whining om loadingscreenen.. men er greie filmer.

 

men må si jeg liker han her mye bedre:

 

ta en titt på filmene hans, bla char screen med en del kule armors:

+
Endret av Christeven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her blir det Priest of Mitra, hadde vær fint og finne ut av "tallent"(?) treet til dem så man hadde litt og spekulere i før man fikk spillet. Jeg er en sånn som kan sitte i over 30 timer og finne en strategi på hvordan å levle opp fortest og ha en god spiller når jeg kommer opp i lvl... :D

 

PS: Hvor mye vil det koste i mnd? hvor kan man forhåndsbestille conan? hjemmesiden dems er EKSTREMT rotete.....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Her blir det Priest of Mitra, hadde vær fint og finne ut av "tallent"(?) treet til dem så man hadde litt og spekulere i før man fikk spillet. Jeg er en sånn som kan sitte i over 30 timer og finne en strategi på hvordan å levle opp fortest og ha en god spiller når jeg kommer opp i lvl... :D

 

PS: Hvor mye vil det koste i mnd? hvor kan man forhåndsbestille conan? hjemmesiden dems er EKSTREMT rotete.....

 

http://feats.goonheim.com/priestofmitra

Lenke til kommentar

Ranger eller Guardian azz...

Ranger virka ganske kult... Skyte fra murene i siege'er...

Men Ranger Combat er det menigen at du skal ta mesteparten av Health'en med buen,¨å når han har komt fram til deg, skal du avslutte det hele med sverdet ditt...

Rangere har også noen buffs, og sånne pile-spells som gjør at fienden går treigere, så du kan ta enda flere shots med buen før han kommer fram... :)

Lenke til kommentar

Aquilonian Conqueror

 

Er guildmaster, og Conqueror er den mest "Sjefete" klassen :)

 

Er også strategist og taktikker av natur, så je er veldig bekvem med å

være i "styrings-posisjon". Vi spiller også RP, og da skal jo ting helst

passe litt sammen. Sært med en tyv som leder hele armeen i kamp lissom :)

Lenke til kommentar

Skal også velge Aquilonian Conqueror, men jeg laaangt i fra en ledertype, så jeg vil prøve å spille ham som en DPS-kriger alla WoW. Rustning og stort 2H-sverd skulle passe fint inn her:) Spillestilen min passer nok best til barbar, da jeg stort sett hjerneløst bare stormer på og hogger løs (i wow ihvertfall), men jeg klarer ikke tanken på å ikke kunne bruke rustning. Med feats og utstyr skal jeg nok klare å styre charren min til å bli lik en dps arms warrior fra wow:)

Lenke til kommentar
Aquilonian Conqueror

 

Er guildmaster, og Conqueror er den mest "Sjefete" klassen :)

 

Er også strategist og taktikker av natur, så je er veldig bekvem med å

være i "styrings-posisjon". Vi spiller også RP, og da skal jo ting helst

passe litt sammen. Sært med en tyv som leder hele armeen i kamp lissom :)

 

takker for hjelpen men hva mener du med med rp og hvorfor skal du være aqullian .

siden du er så good og forklare kan du forklare hva assassin sin rolle er ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...