Snurreleif Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Og der forsvant lysten til å faktisk gidde å se den på kino. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Forundrer meg ikke om denne karen får rollen ahaha , den perfekte max payne. Flyver rundt i saktefilm og banker folk med kjepper Dwayne Johnson Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er galt med Chris O'Donnell? Han er vel helt grei i det meste han gjør? Han huskes for dårlige roller, ikke dårlige rolletolkninger. Ingen kan spille Robin i en Joel Schumacher-Batman og slippe unna med verdigheten i behold. Sett The Company? Der ble O'Donnell satt i skyggen av en håndfull andre skuespillere. Det ble rett og slett under pari. Og jo, det var rolletolkningen som var under pari i den. Ikke direkte dårlig, men allikevel mangelvare. Også i Grey's Anatomy avslørte han sitt manglende repertoar. Har ikke sett den rollen nei, men har sett ham i andre filmer hvor han ikke har vært dårlig. Har også sett Keanu i en del dårlige roller, men han er perfekt i The Matrix. Kanskje det er tilfellet nå? Jeg gidder ikke dømme nå, ihvertfall. Kanskje jeg er heldig som ikke har så dårlig bilde av ham, men han virker ikke til å ha den viktigste rollen uansett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Keanu startet nå bra allerede i 1986, forsterket det i 1994 og fikk sin kultstatus i 1999. O'Donnel startet bra i 93 men traff så bunnen to år etterpå og har liksom aldri kommet seg helt vekk derfra. Han virket stresset og litt utilpass i The Company, noe som er litt merkelig når han var omringet av skuespillere som gjorde en flott innsats som nesten burde ha inspirert han til å gjøre bedre Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det som mangler nå er Ludacris, da har vi virkelig nådd bunnen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er X to tha Z allerede på listen, altså? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har det kommet ut en trailer? Jeg klarer ikke finne noe Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva tenker egentlig regissøren på når han velger Mila Kunis som Mona Sax? Uansett, så tviler jeg på at dette blir det største problemet med denne filmen. Jeg har enda igjen å forstå hvorfor folk som lager film fra/av spill, absolutt på død og liv MÅ inkludere noe i filmen som gir null mening. Ta feks. kalkunen Doom som eksempel. Her kunne man lett tatt storyen fra spillet og overført direkte på lerretet. Da hadde vi samtidig fått noe nytt og spennende, siden monstre fra helvette på Mars ikke akkurat man ofte ser i en film. Hva gjorde de istedet? Det ble en standard "et virus infiserte folk og gjorde de til zombie-lignende skapninger eller monster" film. Hvorfor? La oss se logisk på det. Hvem gledet seg mest til filmen før den kom ut? Fansen av spillene. Hvem kom til å se filmen? Fansen av spillene. Hvem kom til å være mest kritisk til filmen om noe ikke stemte overens med spillene? Fansen av spillene! Disse 3 punktene burde stått øverst på sjekk-lista til regissøren før han begynte å lage filmen. Men, tilbake til topic. Nå skal jeg ikke dømme Max Payne filmen nord og ned før jeg faktisk har sett den, men en PG13 rating hører ikke hjemme noe sted. Max Payne spillene er mørk, dystre og utrolig voldelig. Det burde vært en selvfølge at 18-års stemplet hadde blitt etset inn i coveret på filmen. Tror dere de kommer til å følge storyen fra spillene, eller finner de på noe eget og "smart" ? Jeg ser ingen grunn til å ikke bruke storyen fra spillet, siden den ville gjort seg perfekt på film. En mann dreper alt han kommer over for å hevne seg på den/de som drepte hans kjære. Gjort før? Ja. Cheesy? Godt mulig, men det virker, om det gjøres riktig. Hvis de bruker tid på å overføre den dystre og mørke stemningen fra spillene, samt inkluderer alt det som gjorde spillene så bra som de er action-messig, ser jeg ingen grunn til å ikke glede seg til denne filmen. Selv har jeg ekstrem liten tro på at dette vil skje, men man kan jo alltids håpe! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Får bare håpe at den blir bedere en fjord årets Hitman film. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ah, gleder meg til å se filmen;) men synes at Craig Sheffer hadde vært perfekt for Max Payne rollen.. Var som å se Max Payne i Hellraiser 5;) Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mark Wahlberg Max Payne (2008) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå