Gå til innhold

Max Payne (2009)

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Johnny Knoxville er naturligvis ikke et alternativ. Han er ingen skuespiller verdt å nevne i denne sammenhengen. Clive Owen er heller ikke noe godt valg, men naturligvis; heller han enn Knoxville. Mark Wahlberg kommer til å takle denne filmen godt. Skjønner på den annen side ikke hvordan de klarte å skaffe en håpløs sitcom-skuespiller som Kunis til en film som denne. Men kanskje hun har noe å tilby som jeg ikke har sett enda. Håper bare de beholder den mørke stemningen og de fantastiske drømmesekvensene. Jeg har alltid tenkt at Max Payne ville passe seg utmerket på lerettet. Dette gleder jeg meg til.

Hvordan kan dere sammenligne The Punisher med NOE? Den filmen var jo klisjè etter klisjè, elendig skuespillerinnsats og filmhistoriens dårligste avslutning.

Endret av Black Adder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hører rykter om at det blir PG-13-grense, og det lover aldeles ikke godt.

Det vil være å ødelegge filmen :(

Clive Owen hadde vært den perfekte Max Payne, Justin Theroux kunne fungert utmerket, men Mark Wahlberg er en strålende skuespiller (i motsetning til f eks Steve-O eller andre medlemmer av Jackass) og kommer nok til å klare seg utmerket.

Clive Owen er jeg for. Eller Kevin Bacon. Jeg fikk så Max Payne vibber av å se på Death Sentence at jeg i hvert fall vet at Bacon hadde gjort en strålende prestasjon som Max Payne, selv om han ikke ligner. Men rollen som Payne er litt for lik rollen i Death Sentence.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen nyheter om den kommende Max Payne filmen:

Mila Kunis, kjent fra That 70's Show og den visstnok fæle filmen American Psycho 2, er Mona Sax. Høres ikke lovende ut, da Mona er en femme fatale av den ekte sorten, mens Mila Kunis er mer en jenteunge. Men det kan jo gå bra.

Ellers: Chris O'Donnel skal spille en fyr ved navn Jason Colvin (ikke med i spillene)

23114505989fb85a4a92rq7.jpg

Ellers har vi to ferske bilder fra settet av Mark Wahlberg som Max:

6a00e550980adb883300e55fw3.jpg

6a00e550980adb883300e55tn8.jpg

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å se han som Max Payne :/

Men jeg får gjøre mitt beste til å ha et åpent sinn. Det er tross alt en adapsjon og ikke remake. Chris O'Donnel så jeg nylig i en miniserie og jeg merket meg at han ikke var i nærheten av å nå opp til endel andre roller i serien (bl.a. av Michael Keaton og Alfred Molina). Noe som var litt synd, da han hadde hovedrollen. Så jeg har et inntrykk av at han rett og slett ikke helt holder et godt nok nivå. Så får ikke håpe han har for mye å gjøre i denne filmen, evt. at han bedrer prestasjonene sine :)

Lenke til kommentar

Wahlberg kan bli bra, men er litt skeptisk til Kunis, har kun sett ho i That 70's Show, blir ikkje lett å sjå ho for meg i ein rolle som Mona. I spelet får eg ikkje inntrykk av at Mona er 25 år, noko Kunis er. Men det er berre til å vente og sjå, spelene er geniale, håpar filmen kan leve opp.

Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingen tro på denne filmen nå, ikke med Mila Kunis og Chris O'Donnell er med på laget. Får litt inntrykk av dette prosjektet ikke akkurat er det det satses mest på. Og jeg er redd for at bullettime (for det kommer de garantert til å putte inn i filmen et sted) kan bli jævlig harry på film (ikke at det ikke funka i f.eks. Matrix. Men når jeg tenker meg om, så er egentlig Matrix en anelse harry).

Lenke til kommentar

Hva er galt med Chris O'Donnell? Han er vel helt grei i det meste han gjør? Han huskes for dårlige roller, ikke dårlige rolletolkninger. Ingen kan spille Robin i en Joel Schumacher-Batman og slippe unna med verdigheten i behold. Mila Kunis har jeg ikke sett i en slik rolle, så det blir som at jeg skulle kritisert Robin Williams eller Jim Carrey for å gå fra komedie til drama - noe mange sannsynligvis gjorde, og kan angre på nå.

Lenke til kommentar

Forskjell på å være skeptisk og kritisk.

Eg var spent på The Butterfly Effect etter å kun ha sett Kutcher i That 70's Show, Punk'd og liknande, men det gjekk overraskande bra, synest filmen er knallgod.

PG13 samt Mila Kunis til Mona gjer meg skeptisk. Max Payne er eit mørkt og dystert spel med mord, pillebruk, var det ikkje noko djevelgreier i det første og? Difor hadde eg vore meir positiv om me hadde fått ei mørkhåra, mystisk dame i 30-åra og PG18.

Men det er fint lite ein kan gjere med, så det er berre til å vente og sjå.

Lenke til kommentar
Hva er galt med Chris O'Donnell? Han er vel helt grei i det meste han gjør? Han huskes for dårlige roller, ikke dårlige rolletolkninger. Ingen kan spille Robin i en Joel Schumacher-Batman og slippe unna med verdigheten i behold.

Jeg er ingen fan av fyren, uavhengig av hvilker roller han har hatt i hvilke filmer. Ganske kjedelig og fargeløs skuespiller imo.

Mila Kunis har jeg ikke sett i en slik rolle, så det blir som at jeg skulle kritisert Robin Williams eller Jim Carrey for å gå fra komedie til drama - noe mange sannsynligvis gjorde, og kan angre på nå.

Mila Kunis er ingen Mona Sax, så enkelt er det.

PG13-ratinga er uansett spikeren i kista.

Lenke til kommentar
Hva er galt med Chris O'Donnell? Han er vel helt grei i det meste han gjør? Han huskes for dårlige roller, ikke dårlige rolletolkninger. Ingen kan spille Robin i en Joel Schumacher-Batman og slippe unna med verdigheten i behold.

Sett The Company? Der ble O'Donnell satt i skyggen av en håndfull andre skuespillere. Det ble rett og slett under pari. Og jo, det var rolletolkningen som var under pari i den. Ikke direkte dårlig, men allikevel mangelvare. Også i Grey's Anatomy avslørte han sitt manglende repertoar.

Får håpe på en mindre rolle i Max Payne, eller at han kanskje lærte litt av Michael Keaton og Alfred Molina i The Company og er blitt en bedre skuespiller.

Beau Bridges har forresten fått en rolle i filmen, som Max Payne sin mentor.

Kunis on set:

mila_kunis_02_3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...