Gå til innhold

Max Payne (2009)

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke å være prikk lik fyren når du antakeligvis ikke kan spille seriøse roller (har kun sett han i Jackass og den derre bilfilmen med han America Pie fyren).

En ting jeg lurer på: Blir det Bullet-Time? Det er jo dødsfett i spillet, men tviler egentlig på om det kan bli godt implementert i en film. Jeg kommer først og fremst til å se Max Payne for historien og den mørke stemninga, så håper det er der fokuset ligger.

Lenke til kommentar

Clive Owen hadde vært den perfekte Max Payne, Justin Theroux kunne fungert utmerket, men Mark Wahlberg er en strålende skuespiller (i motsetning til f eks Steve-O eller andre medlemmer av Jackass) og kommer nok til å klare seg utmerket.

Likevel bommet jeg _totalt_ når det gjaldt Hitman, så jeg holder tungen rett i munnen inntil videre.

Lenke til kommentar

Trur nok ikke at denne filmen blir noe lik Punisher, som forøvrig var tidenes pudding film. Synes det er litt rart at Uwe Boll ikke er med på å ruinere Max Payne. John Moore kom visst han i forkjøpet... :roll:

Har vel egentli ikke noe å si om man ligner så mye på Max Payne, men en yngre Mel Gibson minnet meg litt om han. Clive Owen hadde også som nevnt vært en bra Max Payne, men synes han er en for god skuespiller til å være med på dette makkverket. Marky Mark får holde...

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Clive Owen hadde vært den perfekte Max Payne, Justin Theroux kunne fungert utmerket, men Mark Wahlberg er en strålende skuespiller (i motsetning til f eks Steve-O eller andre medlemmer av Jackass) og kommer nok til å klare seg utmerket.

Likevel bommet jeg _totalt_ når det gjaldt Hitman, så jeg holder tungen rett i munnen inntil videre.

Du kom i forkjøpet ja. Dukket bare innom for å si; Clive Owen.

Lenke til kommentar

Faen heller, ikke Max Payne :( Dette her ligger ann til å bli like vellykket som Hitman. Wahlberg ser ut som en homofil versjon av Max og artikkelen sier de har fått Mila Kunis i tillegg, har dama noensinne prestert bra i en seriøs rolle?

Lenke til kommentar

Jeg vil bare påpeke at Hitman-spillene er minst like gode nå som de alltid har vært, og at filmen stort sett har gått i glemmeboken. Serien er ikke ødelagt, Hitman-opplevelsen har ikke tapt seg og vi kan trygt konkludere med at en filmatisering av en god spillserie, uansett hvor mistlykket den filmatiseringen skulle være, IKKE ØDELEGGER SPILLENE.

Ipso ergo sum, ingen mer whining om at filmen vil ødelegge Max Payne-spillene.

Lenke til kommentar

Stilen til Max Payne-spillene var kult da det kom. Prøver de seg på den samme tegneserieaktige fortellerrstilen nå, så er jeg redd det kan bli litt i overkant cheesy.

Har selv ingen forhåpninger til denne filmen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...