Kebab GUD Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3166859 oookay.. kom litt overaskende på egentlig.. viste ikke at de var kommet forbi manus enda.. men ok gleder meg.. men synes da Johnny Knoxville skulle fått rollen.. hvis han hadde klart det da Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 men synes da Johnny Knoxville skulle fått rollen /&%!!#!?? Mannen er helt håpløs! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Muligens.. men han har aldri prøvd på en seriøs rolle.. og hna er PRIKK lik Max Payne Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hjelper ikke å være prikk lik fyren når du antakeligvis ikke kan spille seriøse roller (har kun sett han i Jackass og den derre bilfilmen med han America Pie fyren). En ting jeg lurer på: Blir det Bullet-Time? Det er jo dødsfett i spillet, men tviler egentlig på om det kan bli godt implementert i en film. Jeg kommer først og fremst til å se Max Payne for historien og den mørke stemninga, så håper det er der fokuset ligger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg hører rykter om at det blir PG-13-grense, og det lover aldeles ikke godt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vi trenger ikke en Max Payne film, når vi da allerede har "The Punisher", som jeg synes er så nærme max payne som mulig. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Vi trenger ikke en Max Payne film, når vi da allerede har "The Punisher", som jeg synes er så nærme max payne som mulig. uhhmm.... nei? begge har den klassiske historien om å hevne en drept kone.. men det er alt de har felles.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er det virkelig så mye forskjell a?... Tror at Payne filmen kommer til å være ganske lik Punisher. Er vel egentlig opp til regissøren. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Muligens.. men han har aldri prøvd på en seriøs rolle.. og hna er PRIKK lik Max Payne Dean Winters ligner enda mer: Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg hører rykter om at det blir PG-13-grense, og det lover aldeles ikke godt. Udregelig tendens i Hollywood om dagen. Gi Sylvester Stallone ansvaret, da blir det ikke noe barne tv-shit! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Clive Owen hadde vært den perfekte Max Payne, Justin Theroux kunne fungert utmerket, men Mark Wahlberg er en strålende skuespiller (i motsetning til f eks Steve-O eller andre medlemmer av Jackass) og kommer nok til å klare seg utmerket. Likevel bommet jeg _totalt_ når det gjaldt Hitman, så jeg holder tungen rett i munnen inntil videre. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Trur nok ikke at denne filmen blir noe lik Punisher, som forøvrig var tidenes pudding film. Synes det er litt rart at Uwe Boll ikke er med på å ruinere Max Payne. John Moore kom visst han i forkjøpet... Har vel egentli ikke noe å si om man ligner så mye på Max Payne, men en yngre Mel Gibson minnet meg litt om han. Clive Owen hadde også som nevnt vært en bra Max Payne, men synes han er en for god skuespiller til å være med på dette makkverket. Marky Mark får holde... Endret 11. mars 2008 av Spykar Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Clive Owen hadde vært den perfekte Max Payne, Justin Theroux kunne fungert utmerket, men Mark Wahlberg er en strålende skuespiller (i motsetning til f eks Steve-O eller andre medlemmer av Jackass) og kommer nok til å klare seg utmerket. Likevel bommet jeg _totalt_ når det gjaldt Hitman, så jeg holder tungen rett i munnen inntil videre. Du kom i forkjøpet ja. Dukket bare innom for å si; Clive Owen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Faen heller, ikke Max Payne Dette her ligger ann til å bli like vellykket som Hitman. Wahlberg ser ut som en homofil versjon av Max og artikkelen sier de har fått Mila Kunis i tillegg, har dama noensinne prestert bra i en seriøs rolle? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fikk meg til å spille max payne igjen i alle fall men faen, orker ikke barnetv max som bare kan banne 1 gang i filmen. JEG VIL SE BLOD! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg vil bare påpeke at Hitman-spillene er minst like gode nå som de alltid har vært, og at filmen stort sett har gått i glemmeboken. Serien er ikke ødelagt, Hitman-opplevelsen har ikke tapt seg og vi kan trygt konkludere med at en filmatisering av en god spillserie, uansett hvor mistlykket den filmatiseringen skulle være, IKKE ØDELEGGER SPILLENE. Ipso ergo sum, ingen mer whining om at filmen vil ødelegge Max Payne-spillene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Max Payne serien er og forblir episk, denne filmen klarer nok ikke å ødelegge for noe på det aspektet. Derimot hvis det er noen jeg synes synd på i kommende fremtid, så er det Far Cry/Far Cry 2. GG Uwe Boll -_- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Stilen til Max Payne-spillene var kult da det kom. Prøver de seg på den samme tegneserieaktige fortellerrstilen nå, så er jeg redd det kan bli litt i overkant cheesy. Har selv ingen forhåpninger til denne filmen. Endret 12. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Cheesy? Det var ingenting cheesy med feks. Clive Owen i Sin City. Trur dette kan bli riktig så tøft, gjort på rett måte såklart. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jo, Clive Owen i Sin City var cheesy. Ikke for cheesy, men cheesy. Endret 12. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå