DilliMusic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 heisann en venn av meg ble tatt med en god del hasj hjemme hos seg. de hadde razzia hos han. fikk med seg en del hasj. så snakket med han her om dagen og var bekymret for at det ville påvirke det at han tok lappen. altså han holder på og har bare oppkjøring. så vil han få en utsettelse for det der eller? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva er "en god del"? Var det så mye får han vel noen dager i buret, men jeg tror neppe det var så mye. Da blir det nok noen lapper i forlegg. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 200-300 g han skal få innkalling til rettsak senere. han får ca 2-4 uker i buret etter det jeg fikk med meg. var det han trodde han skulle få. for en venn av han igjen hadde blitt tatt for det samme og med ca like mye Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Høres jo ikke akkurat ut som det smarteste personen på denne planeten... Det første han kan gjøre er å takke seg selv. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Høres jo ikke akkurat ut som det smarteste personen på denne planeten...Det første han kan gjøre er å takke seg selv. jo det kan han. han angrer som faen og det var ikke dette jeg spurte om. får han utsettelse? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Han burde ikke det nei. Det er jo ikke noen trafikksak han har involvert seg i. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skal ikke si det sikkert at han ikke får utsettelse. Har hendt at folk har fått utsettelse for selv de rareste ting, som en slags ekstra straff, og for at det skal virke preventivt på ungdom. Lappen er jo noe de aller fleste ser frem til. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Han kan få utsettelse. Utsettelse er noe purken deler ut i hytt og gevær. Leste om ei jente som fikk utsettelse fordi hun hadde spurt en politimann hvorfor de arresterte kjæresten hennes. Fullstendig irrelevant for hennes kunnskap om bilhold. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 han fikk ikke utsettelse tok teori her om dagen og bestod Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan vet du at han ikke fikk utsettelse? Sa politiet det? Såvidt jeg vet sjekker de ikke rullebladet før du tar selve oppkjøringa. Teorien kan du ta, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er der du tar feil. Søknad om førerkort må sendes, og godkjennes, før man får ta teoriprøve. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan vet du at han ikke fikk utsettelse? Sa politiet det?Såvidt jeg vet sjekker de ikke rullebladet før du tar selve oppkjøringa. Teorien kan du ta, om jeg ikke tar feil. han ringte politistasjonen og snakket med han som satt sammen med han i avhør og han fant ikke noe utsettelse da han skjekket det i databasen men han skal ned dit og dobbelt skjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå