russ08 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Heisann! Er det noen som kunne vært å utrolig behjelpelige å hjulpet oss med å lage en logo til russebilen vår? Vi er en gjeng på 8 gutter som skal være russ nå i 2008, og ingen av oss har peil på hvordan vi skal lage en logo. Bilen skal hete Golden Eight. Vi tar alle forslag imot med åpne armer. Føler du at du gidder og bruker noe minutter på dette, og vi er såpass fornøyd med det du gjør. Så vanker det en liten belønning, i form av penger til deg Logoen skal trykkes på panseret, reservehjulet bak på bilen og gensere osv. Dette er en russebil som vekker mye oppsikt når den er ute å ruller! Er en Chevrolet Starcraft som er utrolig gjennomført og lakkert. Hadde vært utrolig bra om noen hadde giddi og hjulpet oss Er det noe dere lurer på, så bare spør! Vis oss nå hva dere er gode for! Noen som klarer å lage det nederste vedlegget i en større skala? Da har du iaf klart å få oss fornøyde! Den kan godt "freshes" opp litt! Er bare noe crap jeg har satt sammen i paint faktisk! hehe Mvh. Endret 12. mars 2008 av russ08 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Åssen blei denne syns du? Lenke til kommentar
russ08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Åssen blei denne syns du? Slettes ikke dum! Men skulle helst hatt skriften utenfor ballen hvis du skjønner? Og ballen i gull den også Men takk som gidder og bruke litt tid! Vi setter pris på det! Mvh Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hmm, blir vanskelig å lage noe som ser ut som gull med de programmene jeg kjenner til... Lenke til kommentar
russ08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hmm, blir vanskelig å lage noe som ser ut som gull med de programmene jeg kjenner til... Den fargen du hadde på "Golden Eight" var mer enn god nok Mvh Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ikke umulig, men jeg tror det vil se litt rart ut. Kan jeg fortsette i morgen eller haster det? Lenke til kommentar
russ08 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Virkelig ikke noe streess! Trenger det til etter påske elns! Så er ikke så voldsomt stress! Blir kanskje litt rart med skrift under elns... Men jo flere forslag jo bedre vett! hehe. Men hva med det andre forslaget vårt da? Klarer du å få til noe sånt? Det hadde nemlig vært vilt mektig! Mvh. Lenke til kommentar
russ08 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvis det er noen andre som har noen idèer til logo, så er det bare til å komme med de Vi er åpne for det! Men skal være biljard tema! Også skal det være litt "stil" over det! Husk, den som klarer å lage logoen som vinner får noen kronasjer i lommen! Mvh. Golden Eight Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Har ett lite forslag her Lenke til kommentar
russ08 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 OJ, her var det stor enighet om at den var MEKTIG bra ;D Den var KNALL!! Men bare eeen liten tiing. hehe! Hadde det vært mulig og fått "Golden Eight" litt mer synlig? Mvh. Golden Eight Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ja, sånn. Diskutere pris? Send PM. (er ikke dyr i drift) Lenke til kommentar
caSiol Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) edit: feil topic Endret 13. mars 2008 av caSiol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå