TheBullet Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har spart op til en 120 nå... Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Du må vel kjøpe den først, da.. :smile: Hvis du har 2 harddisker fra før, må du vel ha RAID-hovedkort så vidt jeg vet. Ellers er det vel bare å sette inn. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Når du har kjøpt er det bare å sette i strømkabelen og IDE kabelen Husk og pass på at du har master & slave fikset Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 kommer jo litt an på hva slags maskin han har da. gåt dårlig med en 120gb i en gammel compaq 266mhz.. har du en ny maskin er det vel bare å sette i strom og ide kabel.. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Det du lurer på står sikkert i manualen til harddisken. Tenker på kabler, hvordan du skal sette den inn osv. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sett master og slave riktig på HDD --> Skru den fast i kabbis --> plugg i IDE-kabelen --> koble til strøm (VELDIG VIKTIG les: Marius Nybo) --> skru på maskina --> sjekk om du finner HDD i bios --> hvis ikke, lek deg litt med jumpere og slave/master til det funker. PS: VELDIG viktig å koble til strøm når du prøver å finne HDD i BIOS. Kjenner til flere tilfeller hvor folk har glemt det, og irritert seg grønne over at de ikke fant HDD. lol Edit: Min 500-ende post! *wee* *gratulere seg selv* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå