Heine M Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg har en WD Passport som jeg har formatert. Jeg lurte på om jeg kunne få til å autokjøre et bittelite prog. på èn fil. Sånn at det starta av seg selv når jeg plugger harddisken inn i en maskin. Er jeg nødt til å bruke et prog. til det? Setter pris på all hjelp Endret 11. mars 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du kan jo alltids prøve med en Autorun.inf. Aner ikke om det virker, men koster så lite å prøve: Lag en tekstfil. Fyll inn kode. Endre navn på filen til 'Autorun.inf' Legg den på rot på disken, og prøvekjør. [autorun] OPEN=program.exe Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Skal det være en mappe på disken som heter root? isåfall er det ikke det. Endret 10. mars 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hmm, det er ikke noe system på den, det er bare mappene mine som ligger der(ink. skjulte mapper.) Hvordan kan jeg få autokjørt uten det? hmmm... Endret 10. mars 2008 av Heine M Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Root betyr her direkte under stasjonsbokstaven, ikke i noen av undermappene. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) ok, men det funket ikke det Cerwell kom med Programmet som skal autokjøres er et lite program på bare èn fil, det sender rapelyder skjult. (LINKE HER!) Når jeg går inn på egenskaper står det: Filtype: Program Jeg vet ikke helt om jeg kan skrive burp.exe i tekstdokumentet da... Endret 11. mars 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 INGEN som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis programmet heter burp.exe så skriver du det. Jeg har ennå ikke klart å autokjøre ting fra usb, men det er andre som har, les mer i denne tråden. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 hmm, jeg får autokjørt det, men da må jeg godta den, den kommer da opp i samme rute som "opne mappen og vis filene" - menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå