Stallone Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg lurete på om noen av dere er profesjonell i Photoshop, Jeg har tatt et bilde av Min Datamaskin i Vista, og lurer på om noen av dere klarer å endre følgene: Processor: Intel® Core 2 Extreme QX6850 CPU 3.00 GHz Memory: 8.00 GB Der det står \\Server (Z:) endre 54,9 GB til 1 TB og 28,6 GB til 575,8 GB noen som hadde klart det? sånn at det IKKE ser fake ut?æ Her er bilde: Endret 10. mars 2008 av Stallone Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tørr jeg spørre hvorfor du vil ha det redigert? Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 hehe ja da det går bra.. nei det har seg sånn at jeg har en "Venn" som skal være bedre enn meg i alt! så han har også redigert sin Min Datamaskin. Han skryter på seg alt. og vi er rett å slett dritt lei! så nå skal han få smakse sin egen medisin! du kan jo få se bilde han har redigert Ikke få later kick da Er litt drøyt med 70 TB disk da.. Bilde hans: Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) er det noe sånn du vil ha lagt til dine forandringer sorry for at at jeg ikke så det med det samme Endret 11. mars 2008 av la7tma Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 er det noe sånn du vil ha Ja det var toppers:D men du glemte Cpu og Ram hadde du fiksa dem også hadde jeg blitt kjempe glad:D Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 bildet er lastet opp på nytt med de spesifikasjoner som du ønsker Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hei Itw hva med å begynne å lære deg photoshop. det er kun fantasien og din kunnskap som setter begrensinger på hva man kan gjøre med et bilde. på det bilde er det bare visket ut å lagt inn ny teks. ikke noe vanskelig bare du prøver litt selv i et redigerings program,f.eks gimp eller photoshop. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ok ikke verre... Ja jobber med saken, er mest bildebehandling da... Ok eneste harde jeg ser med det da, må jo være og finne rett skrift:) Burde vell egentlig skjønt at det var så enkelt.. He he var jo grise enkelt:) Endret 11. mars 2008 av Itw Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 bruker selv photoshopen til å juster egene bilder, pluss at jeg retusjerer gammle bilder, men man lærer mens man driver på med pshop, har selv hatt photoshop siden versjon 6 eller 7 så det blir noen år og jeg lærer enda. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 vanskligste er å finne den riktige Fonten.. åssen font bruker egentlig Windows Vista i Menyen sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå