irriterende Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg er 33 år av asiatisk opprinnelse, oppvokst i Norge, og snakker flytende Norsk. Utdannet meg som DataIngeniør i Oslo. Da jeg var ferdig med studiet 2003, var det dårlig IT-marked. Derfor gikk jeg tilbake til min gamle jobb på laboratoriet, og har i fjor høst jobbet i 7 mnd som support/drift deltid inntil IT avdeling ble outsourcet. Har prøvd å oppdatere min datakunnskaper med et nettverkskurs hos Næringsakademiet. Har vært på intervju de siste ukene, fikk svar at jeg var overkvalifisert for support jobbene, og for drift jobben denne uken var det en anelse om underkvalifisering på intervjuet. I disse tidene, er det jo god jobb marked får jeg høre fra mediene. Man kan jo nesten velge og vrake . Skjønner ikke helt hvordan jeg skal skaffe meg jobb, hva er galt med arbeidsgivere i Norge hører jo stadig at Vi importere arbeidskraft fra utlandet. Hvorfor kan ikke Norge bruke arbeidskraft som allerede finnes innenfor landetsgrenser. Om noen kjenner en arbeidgiver med en IT stilling, kan Dere jo hjelper meg med å sende over CV Jeg ønsker arbeidssted Oslo/Asker-Bærum. Akkurat nå jobber dataingeniøren som postmann!!! Endret 10. mars 2008 av irriterende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er et forum der man kan legge ut CV, diskutere it-relaterte jobber etc. under "jobb og utdanning". Lenke til kommentar
irriterende Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Det er et forum der man kan legge ut CV, diskutere it-relaterte jobber etc. under "jobb og utdanning". takk:) Lenke til kommentar
LGodess Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Anbefaller det å ta kontakt med Xtra personell. Dersom du kan sikkerhetsklareres så vet jeg om jobber som er aktuelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå