khmoe Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei, har litt lite Cash for tiden, og har samlet sammen noen gamle maskiner jeg har hatt ligende. Hva kan jeg få for dem? Pc nr. 1 Kabinett: Aopen HQ 45 AquaMarin Blue Prosessor: Pentium III 450Mhz Ram: 128MB SkjermKort: MSI Geforce 2MX m/32MB Ram Medie: WD 8GB, CD/DVD-Rom Lyd Kort: Sound Blaster PCI 64 Netverkskort: 10/100Mbit Full Duplex Opperativsystem:Ingen, testet med Win ME ok. Pris: ????? Pc nr.2 Packardbell Club 2530 Kabinett: Orginalt Prosessor: Celeron 533Mhz Ram: 128MB Skjermkort: Integrert i Hovedkort.(i810) Medie: Seagate 10GB, CD-Rom Lyd Kort: Integrert i Hovedkort.(i810) Modem: 56k Netverkskort: 10/100Mbit Full Duplex Opperativsystem:Windows 98, Lisens kode skrevet ned bare.(mistet, men orginal) Pris: ????? PC nr3 Kabinett: Ingen Prossesor: Pentium II 333 Ram: 64MB Skjermkort: EON Intel 740 m/16MB Ram Medie: WD 4,3GB + Maxtor 4GB, CD-Rom Netverkskort: 10Mbit Lyd Kort; Sound Blaster PCI 64/ Ensound Opperativsystem:Ingen, testet med Win ME ok. Pris: ????? Har 1stk Isdn kort som kan følge med i en av pakkene: Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Sett dem på QXL der kan DU gjøre ett varp... Mange som kjøper til overpris der... Ellers så vil jeg si at du ikke har mye sjanse til å blir rik av å selge den hardwaren der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå