zuzukirm65 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei trenger virkelig hjelp til dette spillet. noen som kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei og velkommen til forumet. Ser at du har opprettet flere like tråder om det samme uten hell. Det første må du gjøre er å endre til en bedre tittel som beskriver hva du ønsker med tråden. "Hjelp til New Super Mario Bros" er en bedre tittel, eller enda mer konkret: "Hjelp til å finne hemmeligheter i New Super Mario Bros" (om det er det du ønsker med denne tråden). Med slike titler på trådene er det lettere for folk som faktisk kan hjelpe deg å se tråden din. Du kan endre tittelen ved å redigere innlegget ditt. For å svare deg på tema, kan jeg peke deg til gamefaqs.com som er en side som spesialiserer seg på slikt. Der finner du garantert svar. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva i spillet trenger du hjelp til da? Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei trenger virkelig hjelp til dette spillet. noen som kan hjelpe meg.. Kan nokk være lurt å skrive hva du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Endret 11. mars 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg