L O G I M A N Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har en kamerat med en gammal Yamaha Sting 50cc. Bakjhulet trenger å bytte et par eiker og rettes. Noen i Drammensområde som driver med sånt, og evnt vet om ca pris det vil koste å få rettet? Lenke til kommentar
stedah19 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Trur de går å rette dei sjølv. Du må skru på enden av eiken. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet hvordan det er oppbygd, og prinsippet. Men mangelen på rettestativ, og at en helst vil ha det riktig spent, ønsker jeg å ha en mer proff til å gjøre det. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eikebytte/overhaling er en jobb de fleste overlater til mc mekanikere, bare så det er sagt. Er en spesiell teknikk for å få det riktig Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, derfor ønsker jeg at noen profesjonnelle skal ta seg av det. Finnes det noen som vet om noen i Drammensområdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå