Xvani Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei, en veninne har en Sony CD-RW ekstern brenner (48-12-48) og den klarer bare å brenne data på Plextors 48x CD-r plater. derimot på en smartbuy cd-RW klarer den å brenne både audio og data. Kan det være platene (skal teste med andre cder senere) grensesnittet er enten USB 2.0 eller USB 1.1 (1.0) dette må da ha noe å si? hvis dette er en 2.0 brenner og hun har 1.1 usb porter? klarer aldri i verden å levere nok data da! takk for hjelp Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 fant feilen, synes det er VELDIG skuffende support i forumet om dagen, får ikke hjelp til NOE av det jeg spør om.. Eller har jeg bare blitt så flink med PC'en at forum folka ikke kan hjelpe lenger? Uansett, det var som jeg trodde. Det var en USB 1.1 PC, og derfor kunne vi kun brenne på 32x. ved 48x fikk ikke brenneren nok data fra PC'en. Takk for nyttig hjelp da! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Og hvor har du vondt? Prøv det logiske, så det ulogiske, så søk på gurgle (www.google.com) og SÅ post her... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 hva i all verden skulle jeg søkt på? søkte forresten i forumet før jeg postet. Noe jeg nesten alltid gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå