Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skyline from hell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skyline er sykt for at det er ikke så mye som skal til for og få 500 hester fra orginal motoren.

De fleste biler kan - enkelt - få mer gamp om de kobler til en kompressor eller turbo. Tenk deg f.eks en Gallardo med dobbel kompressor. =)

Nå kommer Skyline med 2 turboer, det som en trenger og gjøre for og få 500 gamp er som du nevner noen større turboer, ikke flere :p

finnes ett bilshow

"Hot Imports" der får du sett ekstreme mengder med tuna skylines på 402 meter løp, ganske morro og se dem skyte avgårde.

Lenke til kommentar
Skyline er forbudt for import i USA, ble det sist sommer.

Hvorfor i himmelens navn ble den forbudt? Ser man på de nye muskelbilene der med 4-500hk standard fra motorer med flere liter enn et normal lastebil - som garantert kan trimmes opp godt over hva er hinsides all fornuft ut fra det motorvolum de har tilgjengelig. Så hvorfor er de da tillatt?

ikke at jeg bryr meg om amerikanske biler, skyline eller noe som helst. men bare funderer over dette landet som klager på fire femti for literen med bensin.

Lenke til kommentar

En ting kan eg si deg, om eg hadde fått en SkyL GTR-R33 Dob Turbo gratis hadde eg sagt "nei" pga Norske veier... :sick:

Det er ikke bil, det er et fly på bakken. :omg:

Se kem som tørr å klage på Asiater no...

Endret av Javad
Lenke til kommentar

eneste grunnen til at jeg kan tro at USA har stanset import av bilen er 1 av 2 grunner.

1.: samme problem som Dubai hadde, for mange biler (spess av Skyline) har kræsja.

2.: Type godkjenning...selv om jeg stiller meg litt uforstående at USA skulle slå hardt ned på dette. Dette er jo det som stopper import til Norge.

Lenke til kommentar

Fritz0r, typegodkjenning stopper da ikke importen, men registreringen av bilene. Finnes haugevis av Skylines i Norge, det er bare et fåtall det faktisk finnes skilt på.

Skyline er hyped. Det er en bil med en god motor, og turbo. Finnes mange biler som har det.

Dere som er så besatt på å forsvare Skyline sin posisjon som den ultimate bil, har dere Skyline selv, eller noen gang kjørt en? Eller begrenser det seg til de bilene man ser på treff etc?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
skyline er syk fordi den kjører fletta av lotus omegan din på bane med org motor , end of discussion

ahhahahahahahahahaha..... Sett en org. lotus omega mot en org. r32 fra samme årstall og se hva som skjer. Tviler på at noen blir kjørt fletta av

Lenke til kommentar
skyline er syk fordi den kjører fletta av lotus omegan din på bane med org motor , end of discussion

ahhahahahahahahahaha..... Sett en org. lotus omega mot en org. r32 fra samme årstall og se hva som skjer. Tviler på at noen blir kjørt fletta av

ok challenge accepted ;)

Endret av Fanboy
Lenke til kommentar

ok challenge accepted ;)

... du stiller med din Skyline, antar jeg?

Skyline er sikkert helt greit. Cosworthen til en kompis av meg er det morsommere effekt i enn Skylinen (GTS-T med litt attåt).

Lenke til kommentar
standard GT-R R32 har 402m tid på 13 sekunder.

aner ikke hva Lotus Omega har..

13 sekunder var da et veldig jevnt og fint tall.. Uansett så er det i området til omegaen. Men var det ikke rundt bane en skyline var så jævlig imponerende da? Hvorfor slenge ut kvartmilstider i rattlåsracing?

Lotus Omega: 402m 11.704s

ikke drit deg ut du heller da. En helt standard lotus omega på originale gatedekk klarer aldri 11,704

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
standard GT-R R32 har 402m tid på 13 sekunder.

aner ikke hva Lotus Omega har..

13 sekunder var da et veldig jevnt og fint tall.. Uansett så er det i området til omegaen. Men var det ikke rundt bane en skyline var så jævlig imponerende da? Hvorfor slenge ut kvartmilstider i rattlåsracing?

Lotus Omega: 402m 11.704s

ikke drit deg ut du heller da. En helt standard lotus omega på originale gatedekk klarer aldri 11,704

Bare googlet jeg :p Tror ikke på alt jeg leser på internettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...