Gå til innhold

Hvordan få hjemmekinoen til å virke som vanlig TV-høytalere også?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en hjemmekino Panasonic SA-HT335. Også er det en ting som irriterer meg veldig, jeg har prøvd gang på gang, men får det ikke til. Jeg prøver å få vanlig TV-lyd i høyttalerne, også når jeg ikke ser på DVD. Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gjøre det?

I dag kjøpte jeg meg audiokabler, og hadde virkelig trua på at deg skulle fungere. :dontgetit:

Altså problemet er at høyttalerne bare virker når jeg ser på film, ikke når jeg ser på vanlig TV eller spiller Playstation 3.

Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

scart2.jpg

Clas Ohlson, koster ikke skjorta. Jeg har en slik, bare at det var påmontert RCA-kabler (rød og hvit) allerede. Bare pass på at du kan skifte mellom input og output så skal det være trygt kjøp. På min TV kommer det kun lyd ut fra den ene Scart-kontakten, og de aller aller fleste TV-er som finnes i de norske hjem har denne funskjonen.

Lenke til kommentar
scart2.jpg

Clas Ohlson, koster ikke skjorta. Jeg har en slik, bare at det var påmontert RCA-kabler (rød og hvit) allerede. Bare pass på at du kan skifte mellom input og output så skal det være trygt kjøp. På min TV kommer det kun lyd ut fra den ene Scart-kontakten, og de aller aller fleste TV-er som finnes i de norske hjem har denne funskjonen.

Takk for svaret! Hadde en slik scart som du nevnte liggende, og når jeg brukte den så virket det:-) Takk:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...