Mr. K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Heisann! Jeg har lastet ned Mozilla Thunderbird nå, jeg synes det er en god email-klient, og har nettopp lagt inn gmail-kontoen min. Jeg googlet litt rundt og lette etter en måte å legge inn Hotmail i Thunderbird også, og fant ut at jeg kunne bruke Webmail og Webmail - Hotmail (Fra denne siden : http://webmail.mozdev.org/ ). Jeg måtte selvfølgelig prøve. Lastet ned og innstallerte tilleggene Webmail og Hotmail, laget en ny email-adresse som Webmail-adresse, og prøvde å åpne Webmail - Hotmail og finne mail-adressen min. Men det stod det: No Hotmail Accounts Found Noen som har hatt samme problem eller noen som har noen gode råd? Takk Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg ville gått gjennom alle innstillinger og dobbeltsjekket at alt er satt opp riktig. Det virker som om tilleggene er satt opp feil. Eventuelt droppe hotmail totalt og bruke den betraktlig bedre og mer brukervennlige gmail-kontoen din. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er dette gratis på hotmail da? jeg fikk ikke satt det opp slik som jeg ville med hotmail sist jeg prøvde. Gmail er det som sagt lettere med, hvis du alikevell skal opprette en konto kan du vel likegjerne gjøre det hos google. Men hvis du gjør dette for å teste og evnt. sette opp til andre som har hotmail kontoer, så kan jeg nok dessverre ikke hjelpe deg. Som sagt, så tror jeg du må betale for denne tjenesten. Prøv å google eller les i "hjelp" på hotmailen. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hmm.. her er feilmeldingen min Lenke til kommentar
tertill Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Etter det jeg har forstått må du betale for hotmail for å kunne kjøre det i epost-klienten din. Mulig det ikke er tilfellet hvis du bruker tillegg. men det har jeg ikke noe erfaring med. bruker ikke hotmail i thunderbird. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Man trenger ikke å betale om man bruker tillegg som webmail. Jeg brukte noe tilsvarende for en del år tilbake og det fungerte problemfritt. Jeg fant litt mer om feilmeldingen her. If you're using the webmail extension and get a "Sending of username did not succeed. Mailserver localhost responded: undefined is a unsupported domain" error message its because it requires you to enter the domain name as part of the username. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Man trenger ikke å betale om man bruker tillegg som webmail. Jeg brukte noe tilsvarende for en del år tilbake og det fungerte problemfritt. Jeg fant litt mer om feilmeldingen her. If you're using the webmail extension and get a "Sending of username did not succeed. Mailserver localhost responded: undefined is a unsupported domain" error message its because it requires you to enter the domain name as part of the username. Takk! Det var svaret jeg var ute etter! Forstod ikke den informasjonen før nå. Tusen takk miCro, og alle dere andre!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå