monita Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei. Har nettopp fått ny maskin (fikk ny av Multicom etter mye problemer med den forrige). Har Windows XP. Når jeg skulle installere et av spillene som jeg hadde på den forrige pc`n, fikk jeg beskjed om at jeg ikke har administrasjonsrettigheter! Jeg er den eneste brukeren på maskinen, og det er kun én brukerkonto opprettet. Spillet det dreier seg om, er et barnespill- Levende bøker, Lek & Lær Engelsk. Dette spillet fungerte på den andre pc´n, som også var XP. Denne maskinen er kraftigere, med større skjermkort. Har Geforze4 Ti 4200, 128 MB. Når jeg er i ferd med å installere spillet, og får denne beskjeden om adm.rettigheter, fortsetter installasjonen allikevel, selv om det står at den avsluttes. Får forøvrig en ny beskjed når installasjonen er nesten ferdig. Da står det at jeg må installere Quick Time før jeg kan bruke spillet, og spillet avsluttes og går tilbake til Windows. Jeg har lastet ned Quick Time Player fra nettet, men det hjalp ikke... Er det noen som har vært borti noe lignende? Håper det er noen som har peiling Lenke til kommentar
flash-- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 sikker på at du er administer ??? vis ikke du er det sjekk på instillinger og profil og din profil og ser du det der eller så støtter ikke spillet xp Lenke til kommentar
monita Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Hei. Ja, trur nok jeg står som administrator. På brukerkontoen min står det så..... Spillet er før brukt på XP, den forrige maskinen min var også XP. Prøvde å installere det fra en annen brukerkonto. Da fikk jeg en ny feilmelding. Det stod at programmet SETUP.EXE manglet eller var skadet??? Sliter fortsatt med dette :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå