Becks69 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. har tidligere hatt problem at jeg ikke finner harddisk under installasjon av XP (Sp2). Har laget disketter som man bootet med f6 under installasjonen. Nå derimot var jeg i bios og satte alt til default, da fant jeg ikke igjen harddisk verken i bios eller som bootable disk. Noen måte å få hovedkortet til å forstå at det er en harddisk som står der uten å reinstallere windows? Epox EP-4PLA3I er hovedkortet. Samsung Spinpoint harddisk. Maskinen er 2-3 år Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 se om du finner den på denne måten: start høyreklikk på my computer og velg manage velg så disk managment i fanen til venstre den skal i utgangspunket finne alle harddisker på maskinen som e RETT kobla til Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 tror du misforstod, jeg får ikke bootet heller. Jeg fant derimot løsningen nå. Ved å sette biosen til default settings disabla biosen onboard sata - slik at sata disken ikke ble funnet. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 der misforstod gitt hehe. skit skjer. btra det ordna seg hvertfall der misforstod gitt hehe. skit skjer. btra det ordna seg hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå