Gjest Gutt18 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kan ikke si at dette rammer meg, da jeg er helt gjennomsnittlig der nede, men det er sikkert andre som kunne tenkt seg å vite hva dere jenter mener er for mye. (ja vi snakker om størrelse på penis) Kort sagt: Når blir det for mye? (et ca-tall i cm kunne nok vært greit) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 My god. Slutt å tenke så jævlig mye på tisstassene deres. Hundre tråder om det nå. Stor er bra. Så stor at man ikke kan peise på uten at det gjør vondt er ikke like kult. Vanskelig å si en konkret lengde. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Tror vel at det er ganske forskjellig fra jente til jente. Men de fleste liker vel så stor, at den fyller dem helt opp, men ikke gjør vondt... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 My god. Slutt å tenke så jævlig mye på tisstassene deres. Hundre tråder om det nå. Says the man named "Penis". Hehe, fant det litt "ironisk". Men igjen, jeg er veldig trøtt og har meget begrenset humor akkurat nå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Når skal dere få med dere at jeg er en jente? =( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Var visst ikke noe sjakktrekk å utfordre Zethyr i minesveiper Ida Endret 10. mars 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hva forventer du når du kaller deg selv Trygve? Argh, whatever. Jeg tar kvelden. Endret 10. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Var visst ikke noe sjakktrekk å utfordre Zeph i minesveiper Ida Zethyr, takk. =P Nei, men seriøst gutta. Ikke tenk så mye på det! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det var en gang en mor som hadde tre sønner. Den første var så sterk, at hun kalte ham for ... Sterkis Den andre var så rask, at hun kalte ham for ... Raskis Den tredje var så pen, at hun kalte ham for ... Trygve Er det der navnet ditt kommer fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå