Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pakketilbud! Noen tips? Skal ha cdspiller, høytalere og sub. Gjerne som selges som pakktilbud.

Anbefalte innlegg

Hei.

Ska ha meg nytt anlegg, mitt gamle anlegg ble stjålet. Vil kjøpe et pakketilbud der jeg får alt, eller nesten alt.

F.eks høytalere bak og sub og forsterker. osv.

har lite cash i lommene nå får tiden, så kom gjerne med noen linker og tips.

Eller er det noen som gidder å sette på en pakke. Med alt! Pris 3500-4000. Det er max.

Vet det er veldig lite å bruke på bilstereo.

Mvh Eirik

Endret av Eirik89flo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Ska ha meg nytt anlegg, mitt gamle anlegg ble stjålet. Vil kjøpe et pakketilbud der jeg får alt, eller nesten alt.

F.eks høytalere bak og sub og forsterker. osv.

har lite cash i lommene nå får tiden, så kom gjerne med noen linker og tips.

Mvh Eirik

Eller som vet om noen gode sider der jeg kan bestille steroanlegg fra

Lenke til kommentar

Hvor mye skal du bruke da?? og du sier du skal ha høyttalere bak... Hva har du foran?? Regner med det er der du sitter å kjører, så da er det der du vil ha god lyd ;)

Pakkene som selges rundtomkring, er som regel ikke noe å ha, det blir mye bedre å sette sammen noe selv...

Feks en dynabel bf0756 forsterker, 2stk dynabel dy9412 suber (på tilbud), og et frontsett fra focal... www.din-bilstereo.no

Lenke til kommentar

Kjøp heller Polk Audio DB124 subbene, koster 500kr mer enn dynabel'en, men er også langt bedre!

Eks(Kun 1 sub siden du skriver at du har lite cash):

1x Polk Audio DB124(http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2211)

1x Soundmagus X1502(eller hva den heter, komplett.no)

Tom 12" kasse får du billig overalt hvor det selges..

Kommer vel på ca 3500kr til sammen.. Det elementet trøkker ordentlig og spiller dyp og ren bass! Høyttalere bak kan vente, bedre med ordentlig foran der du tross alt sitter når du hører på musikk! Kjøp noe billig og velspillende, og kjør de på spilleren! Jeg har et focal polyglas frontsett på spillern min.. funker smertefritt!

Edit: Men, hvis du har virkelig har lite cash og bare vil ha lyd så kan du jo se på denne pakka: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=2039 .. hehe.. tror ikke jeg ville anbefalt den men! :p er du low on cash og vil ha "full pakke", og samtidig ikke stiller så høye krav så er vel den pakka helt grei.. Men er jo veldig greit å informere omm hvor mye penger du har å bruke! Når du sier at du har lite penger, snakker vi 2-3000, eller 4-5000?

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar
med tanke på jeg ikke skal bruke så mye penger på stereo nå, siden jeg skal i millitæret til sommeren. Så tenker jeg rundt 4 tusen.

Så kjøper jeg et bedre nå jeg er ferdig i millitæret.

Åsså må jeg ha høytalere fremme. Alt ble stjelt:(

Lenke til kommentar
hvis du har forsikring på bilen så er det vel egentlig null stress om alt ble sjålet.. Da får du jo tilbake, om ikke alt, så ihvertfall en del av summen til de stjålne varene!

ja, men fikk bare 4000 kr. Var vel verdt 10-12 tusen. men så var ikke bilen låst så jeg fikk ikke alt tilbake

Lenke til kommentar
Er greit å låse bilen ja :p hehe.. men får jo som regel aldri hele summen tilbake, er da man sier at det lå et videokamera o.l i bilen også!

fikk beskjed om at de kunne betale meg for ting som ikke var montert. Lå en ny motorsag dær, men fikk ikke noe får den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...