yates56 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Vurderer å kjøpe pc fra mpx.no men lurer på om det er noen av dere her som har noen arfaringer med kjøp derfra? Takker for svar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 https://prisguiden.no/shop_review.p...&act=review Enjoy. Lenke til kommentar
litanen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg syntes de er helt greie, kjøpte kabinett derifra, kom etter 2 dager=] Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg prøver å bestille Nokia n82 fra mpx.no, men det kommer hele tiden opp at kunden ikke er kredittverdig.. Hva betyr dette? Jeg skal jo handle med oppkrav og jeg er nitten år... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vil tippe det betyr du ikke er kredittverdig? ... Ta kontakt med MPX om du er sikker på at dette er en feil. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har jo prøvd å lage en profil med pappas navn og sånt men det gikk ikke da heller... Jeg skal jo ikke handle noe med kreditt i det hele tatt jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå