Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hei er nybegynner i og bygge en egen PC. Så jeg kan ikke veldig mye.. så hvordan installere operativsystem, drivere og programvare på greieste vis? mhv. Sun Lenke til kommentar
snarius Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Er det Windows du skal installere eller? Om du skal ha ei eller anna form for Windows ville eg ha funne namn på delar som hovudkort, grafikkort, nettverkskort og lasta ned drivarane frå heimesidene til produsentane. Når du skal installere operativsystemet er det som oftast berre å setje inn CD/DVD-en og køyre den. Då kjem det som oftast opp ein meny som vegleiar deg gjennom prosessen. Ein ting eg betraktar som viktig er å partisjonere harddisken (dele den opp i fleire bitar) og ha f. eks. ein del til operativsystemet og ein del til resten. Det kan du gjere under installasjonen. Eg kan sikkert hjelpe deg meir om du kjem med info om kva operativsystem du skal ha, og kva komponentar du har tenkt å bruke. Endret 10. mars 2008 av elektronvandring Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 litt komplisert, men sier ifra når datan jeg bygger er klar, så kan vi ta siste steg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå