hebo2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://www.networknorway.no/ Har nu ingen bedrift eller noen ting,og det har nu ingen av mine venner heller og dem har også network norway Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://www.networknorway.no/ Har nu ingen bedrift eller noen ting,og det har nu ingen av mine venner heller og dem har også network norway Da har de OneCall, MobilDeal eller Lebara, og ikke Network Norway. Men dekning med Network Norway er en annen ting. Lenke til kommentar
hebo2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://www.networknorway.no/ Har nu ingen bedrift eller noen ting,og det har nu ingen av mine venner heller og dem har også network norway Da har de OneCall, MobilDeal eller Lebara, og ikke Network Norway. Men dekning med Network Norway er en annen ting. Jeg har nu network norway og ferdig med den saken,står nu både i displayet og på simkortet og på papiran mine...og det har di andre også,og jeg ringer nu 09060 når jeg kontakter kundeservice Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror neppe Network selger produkter til private, men kun for bedrifter. Er vel heller andre operatører som bruker network norway sitt nett, som er for private. Vi selger og til Private er bare å sende meg en mail [email protected] Lenke til kommentar
hebo2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Tror neppe Network selger produkter til private, men kun for bedrifter. Er vel heller andre operatører som bruker network norway sitt nett, som er for private. Vi selger og til Private er bare å sende meg en mail [email protected] Det var det jeg sa,men det sku dere også ha forklart litt bedre på hjemmesia dokkers også Endret 29. mai 2008 av hebo2 Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Tror neppe Network selger produkter til private, men kun for bedrifter. Er vel heller andre operatører som bruker network norway sitt nett, som er for private. Vi selger og til Private er bare å sende meg en mail [email protected] Hvis dere virkelig selger til private også, så burde dere virkelig skrive det på hjemmesidene deres også. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva er prisene deres mot private? Lenke til kommentar
hebo2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Prisen er akurat likt for bedrifter og før private Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Prisen er akurat likt for bedrifter og før private Bare vær klar over at prisene er oppgitt uten mva, husk å legge til 25 % hvis du er privatperson. (Det må strengt tatt bedrifter også, men de kan jo trekke fra momsen.) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva er fordelene med å bestille direkte via NN framfor via mobildeal eller onecall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hva er fordelene med å bestille direkte via NN framfor via mobildeal eller onecall? De har forskjellige pris(plan)er. OneCall har 2 postpaid + 1 prepaid, Mobildeal har én postpaid basert på NWNs full kontroll (elns), mens NWN har fire-fem stykker, noen av dem tilpasset organisasjoner med flere brukere og sentralbord inkludert. Endret 30. mai 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ett siste spørsmål da. Når en ikke er innenfor NN sitt dekningsområde, hvem benytter de seg av da? Edit: Fant ut. Endret 30. mai 2008 av svortevik Lenke til kommentar
jansi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sp vidt jeg vet er det kun gjonnomen kan bestille bestille NWN abo. som privat person. så sant en ikke har et familie medlem som har en bedrift avtale en kan benytte seg av. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er bare å melde sin interesse på siden deres så får en tilsendt bestillingsskjema innen kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sp vidt jeg vet er det kun gjonnomen kan bestille bestille NWN abo. som privat person. så sant en ikke har et familie medlem som har en bedrift avtale en kan benytte seg av. Hvis du blar noen poster opp, så ser du at en NWN-ansatt bekrefter at de selger til private. Lenke til kommentar
jansi Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 NWN satt meg over til Mobildeal når jeg bestilte, så det tror jeg ikke stemmer, men du kan bestille over nettet, når du trykker på bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå