treeHugger123 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 jeg har hørt så mye bra om superantispwyare og bestemte meg for å laste det ned.... jeg syns det var en godt program helt til windows defender begynt å kalle det et potentially unwanted software og den sa potentially unwanted behavior osv... er superantispyware " spyware " eller "virus " eller er det windows defender som er helt fucked?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 SUPERantispyware er et spyware-program, som fjerner spyware. Hvis du har lasta det ned fra den offisielle siden http://www.superantispyware.com/ kan du være sikker på at det ikke er noe galt med det, så da er det vel heller windows defender "som er helt fucked"... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det er nok bare en feil fra Windows Defender. Du trenger ikke å uroe deg, SUPERAntiSpyware er et trygt program. Endret 10. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå