leifeinar Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 får vi shivering isles til ps3? kommer det som expansion eller et helt spill, alltså oblivion inkludert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det har allerede kommet. Som en nedlastning på Playstation Network. Prisen husker jeg ikke, men tror den er på rundt 100 kroner +-. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har selv kjøpt special edition eller noe til ps3, der var det knights of the nine og shivering isles i spillet. Er detmuligheter for å laste ned plugins på ps3 online store? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 ¨det var akkurat denne special edition jeg tenkte på. men fant den ikke i prisguiden Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) ¨det var akkurat denne special edition jeg tenkte på. men fant den ikke i prisguiden Den heter vel Game of the year edition (GotY) Kjøpte den selv på PC i forrige uke, men har ikke funnet den til PS3 i noen nærbutikk enda Etter litt om og men fant jeg http://absoluttspill.no/component/option,c...ategory_id,136/ http://www.cdon.com/main.phtml?prod=710238...mp;page=product Endret 18. mars 2008 av Dimas Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Får ikke sett de linkene dine Dimas grunnet sperring av alle sider som inneholder ordet ''spill'' i addressen, men coveret er altså grått. Kan det hende at jeg fant et sjeldent spill i butikken? Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kan det hende at jeg fant et sjeldent spill i butikken? Hehe, CDon har det til 549,- og "Absolutt spill" har det til 449,- Så virker greit å få tak i, har som sagt bare ikke sett det i noen nærbutikk enda Lurer på om jeg skal kjøpe det på PS3 før jeg begynner på en ny char, mage virker så kult. Og oblivion i sofaen må jo bare være konge Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 hos absolutt spill står det release 6 desember 2007... burde vel smått se det i en butikk? link Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dimas: Ja, mage er utrolig kult! Mye spennende du kan gjøre der. DB blir ekstremt mye lettere med en invisibility spell, det samme gjelder thieves guild. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 DB blir ekstremt mye lettere med en invisibility spell, det samme gjelder thieves guild. er ikke dark brotherhood og thievs guild noen av høydepunktene i spillet?? er jo dumt og suse rundt og være usynelig da.... jeg har alltid vært stor fan av thief serien, og har alltid hatt en liten "drøm" om og finne dette i et rpg, det har de faktisk nesten klart i oblivion Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Mjaa, det gir en stor fordel med den spellen, men så fort du slår med våpenet eller aktiverer noe så er du ikke invisible mere, så utfordringen er enda der. Uansett, nok off topic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå