The Jester Race Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hallais. Noen erfaringer med nettbutikken Formatshop.no? Hvis jeg kjøper noe som er for stort eller lite, kan jeg da sende den i retur og få pengene tilbake ELLER få samme produkt i større/mindre størrelse? Og her er genseren jeg vil kjøpe. Trykk Noen kommentarer? Er den verdt prisen etc. Passer den bra med dongeribukse og hvite sko f.eks.? Noen som har den? Andre plasser de selger den? Endret 10. mars 2008 av The Jester Race Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis jeg kjøper noe som er for stort eller lite, kan jeg da sende den i retur og få pengene tilbake ELLER få samme produkt i større/mindre størrelse? Du har vel rett på 14 dagar angrefrist. Lenke til kommentar
badhomer Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 eey ! fet genser med freshe farger, passer perfekt til hvite skor ! tror ikke jeg ville brukt baggy dongribukse til den , men vanlige str passer den fint til er også en fet genser til dressbukse osv ved finere anledninger. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ah. Tror dere det går an å ha skjorte under den eller? Lenke til kommentar
badhomer Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 jepp, tror ikke d ska vere noe problem .. har selv ofte brukt pique t-sjorter og også fin skjorter inni slike genserer, funker fett det Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Aok. Ser utrolig fett ut. Tror jeg går for den genseren da : D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Åssen farge hadde dere valgt på skjorta/piquen til denne fargerike genseren a Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Piqueer har ingen ting under en genser å gjøre i det hele tatt. Ihvertfall ikke under noe som det der, beklager, men den så helt jævelig ut (Ja, du ba om våre komentarer). er også en fet genser til dressbukse osv ved finere anledninger. *Stor klomp i halsen* Endret 11. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Homme, er det noen andre gensere på den siden du vil anbefale da? Gammel er du foresten? (Tenker på at hvis du er omtrent 40 år har du vel lite peiling på ungdomsmote) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Er 19, og sitter nok med en større interresse (og fagkunnskaper for den saks skyld) enn de fleste andre her Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ah, ok. Men som jeg spurte, var alle de andre genserne der også stygge, eller vil du anbefale en av dem? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Nå vil ikke Opera laste opp Formatshop.no av en eller annen grunn, så det må jeg komme tilbake til senere Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Har samme problemet med Opera, prøv Firefox istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå