Idioteque Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det har seg slik at jeg skal i russedåp på torsdag der temaet er "Hollywood". Siden jeg alltid vurderer så forbanna mye på en gang, har jeg særs vanskelig for å bestemme meg for en karakter eller en person som vil slå an og som ikke er umulig å etterligne. Noen som har gode forslag som innebærer relativt vanlige klær + eventuelle effekter som ikke koster skjorta? Takker for alle forslag, men det bør helst være mannlige karakterer. EDIT: Omformulerte siste setninga da Jan-Erik var så flink til å påpeke at det var relativt klønete skrevet. Endret 10. mars 2008 av Idioteque Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Penis? Det er selvsagt det mest innlysende valget, men jeg snakker om det hypotetiske alternativet der jeg ikke går som en penis. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hva med Eric Draven (Brandon Lee) fra "The Crow". Bør være enkel å kle deg som. Bare få litt ansikts maling og svart skin frakk, sjorte og bukse. Eventuelt parykk om du ikke har langt hår (som også må være svart). Bilder her Endret 10. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Don Vito Corleone? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hva med Eric Draven (Brandon Lee) fra "The Crow". Bør være enkel å kle deg som. Bare få litt ansikts maling og svart skin frakk, sjorte og bukse. Eventuelt parykk om du ikke har langt hår (som også må være svart). Bilder her Litt for goth for meg, er jeg redd. Don Vito Corleone? Han er selvsagt forbaska kul, så skal ta det opp til vurdering, men jeg stiller meg tvilende til hvor overbevisende jeg klarer å forestille ham. Men det kan jeg riktignok si om de fleste karakterer. Tar gjerne i mot flere forslag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fest en motorsag på hånda og gå som Ash. Jeg hadde forgudet enhver som hadde møtt opp på fest i dette antrekket. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ikke veldig originalt, men Indiana Jones burde jo være enkelt å få til for en billig penge. Er vel ikke så vanskelig å etterligne heller. Endret 11. mars 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
notorled Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis du er helt slapp kan du alltids "kle deg ut" som Jason Bourne Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 John McClane. Barfot og blodig en helsetrøye Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Fant nettopp pappa sin Elvis-drakt som han fikk sydd i anledning 50-årsdagen, så tenker jeg går for den. Takk for alle forslag. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvis du er helt slapp kan du alltids "kle deg ut" som Jason Bourne Haha, genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå