mave-x Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har en Acer aspire 5720z som klikker og skrur seg av. Det begynner også å lagge når jeg spiller cs 1.6 og source. Den var ikke sånn før, jeg har hatt den i 3måndedr. Jeg bare legger den på bordet og spiser eller sørfer, og ingenting blokker varmlufts kanalen, men pcen blir for varm. Selv om pcen er kald lagger det? den var ikke sånn før og det er ikke noe galt med nettet. Hadde vært fint med hjelp. Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hei du kan jo prøve forskjellige hardware tester som f.eks hdtune for hardisken og memtest for minnet. Men først kan det være en ide og ta en virus skann og spyware skann. Kan også prøve å spørre i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5207&st=760 om det er noen som har lignende problemer. Endret 10. mars 2008 av hello(win) Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! jeg skal teste Hddèn og Rammen, men det er ikke noe galt med virus, elr no sånt. Har insttalert vista på nytt for å dobbelsjekke det. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Stusset litt på overskriften. For å være litt pirkete så er det varmeproblemer og ikke varme problemer. Måtte bare Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis du ikke finner noe galt med ram eller hd, kunne det være en ide å laste ned de nyeste driverne fra acer's sider. videre ser jeg fra tråden jeg postet over at avinstallering av diverse acer bloatware og/eller bios oppdatering har løst mange problemer.. NB. les bruksanvisningen (readme fil) nøye før du prøver på det da ting kan gå galt under bios flashing. Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Hvis du ikke finner noe galt med ram eller hd, kunne det være en ide å laste ned de nyeste driverne fra acer's sider.videre ser jeg fra tråden jeg postet over at avinstallering av diverse acer bloatware og/eller bios oppdatering har løst mange problemer.. NB. les bruksanvisningen (readme fil) nøye før du prøver på det da ting kan gå galt under bios flashing. Ok takk, men er det noen som vet hvor man får tak i xp drivere til acer aspire 5720zg, for jeg har tenkt til å installere xp hvis jeg finner driverne jeg trenger. Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Faktisk på førstesiden i tråden jeg postet over Har nettopp kjøpt denne PC-en selv.. Endret 10. mars 2008 av hello(win) Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Faktisk på førstesiden i tråden jeg postet over ok, hoppet visst over d xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå