Gjest Guest_Mamma_* Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei Jeg har en liten gutt på snart 4 år som i de siste ukene har vært veldig tett i nesen, snørrete og hatt feber. Han har også vært mye slapp og grinete. Har time hos legen denne uken. sikkert bare en kraftig forkjølelse, men man begynner nå å lure litt når det har vart så lenge. Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Hvor mange uke snakker vi om? 2, 3 eller 4? Er nakken til gutten din stivt? Instruksjon: Løft han opp med hendene plassert bak hodet (Sakte), uten nakkestøtte, ser om han klager over smerter og om kroppen følger etter. Flere symptom beskrivelser. vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mamma_* Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Hvor mange uke snakker vi om? 2, 3 eller 4? Er nakken til gutten din stivt? Instruksjon: Løft han opp med hendene plassert bak hodet (Sakte), uten nakkestøtte, ser om han klager over smerter og om kroppen følger etter. Flere symptom beskrivelser. vaio snakker om rundt 3 uker tror jeg. Klager ikke over nakkesmerter, men virker veldig tett. Kan det være betennelse en plass? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Det leses ut som barnet ditt har fått en skikkelig sinusitis. (Betennelse i lufthulene i nesen). Noe som er vanlig hos barn. Legen vil kanskje gi antibiotika, og litt kortison for å løse problemet. Jeg håper det løser seg. Kan du gi oss, (flere medisinstudenter her), legens diagonosen? Takk Vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stina_* Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei. Det leses ut som barnet ditt har fått en skikkelig sinusitis. (Betennelse i lufthulene i nesen). Noe som er vanlig hos barn. Legen vil kanskje gi antibiotika, og litt kortison for å løse problemet. Jeg håper det løser seg. Kan du gi oss, (flere medisinstudenter her), legens diagonosen? Takk Vaio Mener du sinusitt som i bihulebetennelse? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mener du sinusitt som i bihulebetennelse? Ja.. Beklage litt dårlig språk der... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Stina_* Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mener du sinusitt som i bihulebetennelse? Ja.. Beklage litt dårlig språk der... Er ikke det litt usannsynlig med tanke på at en 3-4 åring ikke har fullt utviklede bihuler ennå? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Mener du sinusitt som i bihulebetennelse? Ja.. Beklage litt dårlig språk der... Er ikke det litt usannsynlig med tanke på at en 3-4 åring ikke har fullt utviklede bihuler ennå? Det er dessverre fult mulig, og, er et av de vanligste barnesykdommene. Her er en annen kilde, hvis du tviler på meg http://pediatrics.about.com/od/yourbabywee...k_eighten_5.htm Endret 10. mars 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mamma_* Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hei Akkurat kommet fra legen nå. Var visst bihulebetennelse (ethmoidal sinusitt tror jeg det het) Fikk penicillin og noen nesedråper. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Vaio har peiling som vanlig Flott at en som deg er så aktiv i denne delen av forumet :woot:Det må føles godt å kunne hjelpe andre mennesker. Endret 11. mars 2008 av Paulex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå