erikman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 hei jeg er interesert i katas nye sekk "Kata Ergo-Tech Sensitivity V". men problemet er at jeg ikke klarer å finne noen butikk som fører Kata sekker. Fotovideo fører Kata, men ikke sekkene. er det noen som vet om en annen butikk i Oslo som fører "Kata" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg kjøpte en Kata bag på EliteFoto på Holmen. Så jeg ville sjekket med de. Tom Lenke til kommentar
erikman Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 har de en nett side som man kan se priser og sånn på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 har de en nett side som man kan se priser og sånn på? Sidene til elitefoto var temmelig slappe sist jeg sjekket (et halv år siden). Ellers så har Scandinavian Photo en del Kata bagger. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 ja men jeg ønsker gjerne å se på Sekken før jeg kjøper den Lenke til kommentar
andreash Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 ja men jeg ønsker gjerne å se på Sekken før jeg kjøper den Ta et søk på www.netshoposlo.no etter Kata så finner du De har ikke Sensitivity på lager, men ser ut som den er på vei inn om 3 dager. Andreas Lenke til kommentar
erikman Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har tenk til å kjøpe fra nett butikk men ønsker å prøve sekken og se på den før jeg kjøper Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sekken på Netshoposlo.no De har den ikke på lager, men legg inn bestilling på den så får du beskjed når den er ankommet og holdt av deg. Så er det bare å stikke innom dem og du har full mulighet til å angre når du står ved disken dems og har sekken foran deg. Du får sikkert sett litt nærmere på den også. Bare å avtale med de når du ankommer. Jeg selv vurderte en Kata eller en Lowepro sekk og så på de hos netshop oslo før jeg bestemte meg. Ble Lowepro sekken. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg har tenk til å kjøpe fra nett butikk men ønsker å prøve sekken og se på den før jeg kjøper Hmm, hvis du har tenkt å prøve sekken før du kjøper den, hvorfor må du da handle fra nettbutikk? Da kan du jo bare kjøpe den der etter å ha prøvd den. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå