erik456 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) hei eg lurer på om xbox 360 pro har tråløst internett??? og eg lurer på ein ting til om det er usb porter på den?? Endret 10. mars 2008 av erik456 Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 3 usbporter, 2 i front og 1 bak. Den bak er beregnet til det proprietære wlanet man kan kjøpe som ekstrautstyr til 360. Med andre ord en vanlig dongel vil ikke fungere, kun den Microsoft har laget. Arlendius Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det finnes ikke innebygget trådløst internett, du må kjøpe en ekstern usb dongel fra microsoft. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 3 usbporter, 2 i front og 1 bak.Den bak er beregnet til det proprietære wlanet man kan kjøpe som ekstrautstyr til 360. Med andre ord en vanlig dongel vil ikke fungere, kun den Microsoft har laget. Arlendius eg skjønner ikkje kva du meiner men er det tråløst netverk eller ikkje???(ja,eller nai) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Leste du svaret mitt over? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 eg skjønner ikkje kva du meiner men er det tråløst netverk eller ikkje???(ja,eller nai) Hva pokker er det å missforstå?? Står svart på hvit at du må kjøpe Microsoft sin proprietære dongel om du vil ha trådløst på xboxen din. Arlendius Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 eg skjønner ikkje kva du meiner men er det tråløst netverk eller ikkje???(ja,eller nai) Hva pokker er det å missforstå?? Står svart på hvit at du må kjøpe Microsoft sin proprietære dongel om du vil ha trådløst på xboxen din. Arlendius Kanskje han ikke helt skjønner alle ordene du bruker, ikke nødvendig å være så gretten OT: Hvis du skal bruke trådløst internett, trenger du en slik. Denne tar opp en USB-port (på baksiden), så er det to igjen på framsiden til fritt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå