Gå til innhold

Xbox 360 blir billigere

Anbefalte innlegg

Nesten så jeg slår til på en 360 nå, men er redd den bare kommer til å bli stående.. synd at de skal ha så gammeldags, 90-talls kontroller til den. Jaja, senker de prisene enda mer, så finnes det en liten plass under tvn jeg ikke bruker :)

Dual Shock 3 - 2007/'08.

sixaxis-gets-rumble.jpg

PS1 kontroll - 1994/1995.

psx.jpg

Vet ikke helt hvem som har '90 talls kontroll jeg men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nesten så jeg slår til på en 360 nå, men er redd den bare kommer til å bli stående.. synd at de skal ha så gammeldags, 90-talls kontroller til den. Jaja, senker de prisene enda mer, så finnes det en liten plass under tvn jeg ikke bruker :)

90-talls kontroller???? Jeg har både 360 og PS3, og 360 kontrolleren er flere hakk bedre enn PS3 sin. Og den er spesielt god på fps spill. Men kanskje du sammenligner den med Wii kontrollen, eller? Har prøvd wii i butikk, og det var mer enn nok for meg for å si det sånn.

Ja, _DU_ synst 360 kontrollern er flere hakk bedre, og _JEG_ synst min gode gammle NES kontroller er minst 10 hakk bedre enn 360 kontrollern.

Hvis man er missfornøyd med kontrollern så er det helt sikkert mulig å finne en brukbar 3. parts kontroll som passer de induvidielle behovene til de forskjellige bedre.

Når det gjelder Arcade og Elite versjonene så kunne dem sikkert ha tatt dem ut av markedet og heller putt litt mer inn i permium. Hos f.eks. Komplett.no er det ikke mye som skiller prismessig mellom Arcade og Premium. Faktisk så er det så lite at det nesten ikke er mye mening i å kjøpe en arcade hvis man ser hva man får for 5-600 kr mer.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Dette er Sonys foreløpige svar:

gt5bundle.jpg

Bundle med GT5 Prolouge.

Slippes 27.mars til samme pris som 40 GB-versjonen i dag.

Og fremdeles ikke DS3 inkludert? Så da blir man altså "nødt" til å betale 500kr ekstra bare for å få en kontroller som rister. Eh.

Lenke til kommentar
Tipper Elkjøp smeller til med 360 Pro til 1999,-.

ny modell?

for jeg har bare hørt om core, arcade, premium, elite og halo 3 special edition...

Pro har hdmi. Altså er det den nye premiumboksen.:p

nei, premium er premium... det er bare at noen av en eller annen grunn velger å kalle den pro...

Alle xbox 360 modeller som produseres nå, har HDMI.

Lenke til kommentar
Så lenge butikkene kaller den det, så vil "pro" være det navnet folk vil gå etter.

jeg ser det nå, at noen butikker kaller den pro...

kan foresten også se det at expert selger "Xbox 360 Zephyr".. altså ikke kjøp Xbox 360 hos expert, da de selger eldre xbox konsoller.. Zephyr er det gamle hovedkortet som ble tatt i bruk i premium i juli i fjor, og som senere også ble brukt av elite når den ble sluppet.

Men i september byttet både elite og premium til falcon hovedkort...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
jeg ser det nå, at noen butikker kaller den pro...

kan foresten også se det at expert selger "Xbox 360 Zephyr".. altså ikke kjøp Xbox 360 hos expert, da de selger eldre xbox konsoller.. Zephyr er det gamle hovedkortet som ble tatt i bruk i premium i juli i fjor, og som senere også ble brukt av elite når den ble sluppet.

Men i september byttet både elite og premium til falcon hovedkort...

Er det noen spesielle forskjeller mellom de to hovedkortene? Jeg mener, hvorfor ble det byttet?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...