Jo Are Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 litt utenom topic - beklagermen hva er beste pris for en 40gb ps3 i Norge naa? På netshop.no får du den for 2995 kr uten spill. LINK Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Nesten så jeg slår til på en 360 nå, men er redd den bare kommer til å bli stående.. synd at de skal ha så gammeldags, 90-talls kontroller til den. Jaja, senker de prisene enda mer, så finnes det en liten plass under tvn jeg ikke bruker 90 talls kontroller? Håper inderlig fremtiden ikke blir wii kontrollere for da slutter jeg mest sannsynlig å spille. Kjøpte en Aracade boks (med hdmi) hos Lefdal for 1695,- for noen mnd siden. Den har vært utmerket, men støynivået på den drøy! I tillegg fungerer ikke spill som Burnout Paradise på Live. Den krever harddisk noe Aracade boksen ikke har, og det syntes jeg er litt drøyt. Nå er det også kun snakk om det. Omtrent alt annet fungerer 100% med arcade. Halo 3, Gears, COD4 osv. Offline og online. Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Merkelig hvordan noen henger seg opp i bittesmå detaljer isteden for å se det positive. GTA4 på en maskin til 1000kr eller 3000kr? Tror nok mange vil være glade for at det første finnes. Endret 11. mars 2008 av Raidenball Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Javel? Fordi folk som spiller online ikke bryr seg om hva ting koster? Fordi folk som spiller online er veldig opptatt av HD-kapasitet? Jeg skjønner ikke helt logikken. AtW Endret 11. mars 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Javel? Fordi folk som spiller online ikke bryr seg om hva ting koster? Fordi folk som spiller online er veldig opptatt av HD-kapasitet? Jeg skjønner ikke helt logikken. AtW Alle som skal drive mye online skjønner vel at de trenger harddisk. Tror ikke mange gidder å betale for Live hvis de ikke har harddisk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 litt utenom topic - beklagermen hva er beste pris for en 40gb ps3 i Norge naa? På netshop.no får du den for 2995 kr uten spill. LINK Det er vel den utgaven uten innebygget PS2? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 For det første betaler man ingenting for Live sølv-axx, bare "gull kunder" som ønsker noe mer (hva nå det skulle være). Sjekk teksten fra denne siden: http://www.xbox.com/en-US/live/memberships/?WT.svl=nav Note: Silver level requires Xbox 360 storage device and broadband connection. Xbox Live Marketplace downloads and MMO games may require an additional fee. Forøvrig står det samme teksten på utsiden av coveret, mens i manualen står det spesifisert hard disk. Kan faktisk være på kanten til ulovelig marketsføring. Xb360'n er fin den og jeg har en Elite i stua som spiser alt, men minnekortet er en storagedevice og du trenger ikke å laste ned i bøtter og span for å spille online! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 CAT-scan: Det finnes bare den utgaven nå. Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 litt utenom topic - beklagermen hva er beste pris for en 40gb ps3 i Norge naa? På netshop.no får du den for 2995 kr uten spill. LINK Det er vel den utgaven uten innebygget PS2? Finnes ikke noen PS2 kompatibel PS3 i Europa lenger. Lenge siden de tidligste modellene som støttet det ble droppet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Javel? Fordi folk som spiller online ikke bryr seg om hva ting koster? Fordi folk som spiller online er veldig opptatt av HD-kapasitet? Jeg skjønner ikke helt logikken. AtW Alle som skal drive mye online skjønner vel at de trenger harddisk. Tror ikke mange gidder å betale for Live hvis de ikke har harddisk. Javel? Hvorfor skjønner de det? Synes ikke akkurat sammenhengen er krystallklar. At folk ikke vil betale mer en nødvendig betyr ikke at folk ikke vil betale for noe som helst. Ei heller betyr det a folk vil betale for live at de ukritisk er villig til å betale hva som helst for selve konsollen. AtW Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Javel? Fordi folk som spiller online ikke bryr seg om hva ting koster? Fordi folk som spiller online er veldig opptatt av HD-kapasitet? Jeg skjønner ikke helt logikken. AtW Alle som skal drive mye online skjønner vel at de trenger harddisk. Tror ikke mange gidder å betale for Live hvis de ikke har harddisk. Javel? Hvorfor skjønner de det? Synes ikke akkurat sammenhengen er krystallklar. At folk ikke vil betale mer en nødvendig betyr ikke at folk ikke vil betale for noe som helst. Ei heller betyr det a folk vil betale for live at de ukritisk er villig til å betale hva som helst for selve konsollen. AtW Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Og jeg tviler sterkt på at de som velger å kjøpe arcade versjonen bryr seg særlig om online spilling uansett. Javel? Fordi folk som spiller online ikke bryr seg om hva ting koster? Fordi folk som spiller online er veldig opptatt av HD-kapasitet? Jeg skjønner ikke helt logikken. AtW Alle som skal drive mye online skjønner vel at de trenger harddisk. Tror ikke mange gidder å betale for Live hvis de ikke har harddisk. Javel? Hvorfor skjønner de det? Synes ikke akkurat sammenhengen er krystallklar. At folk ikke vil betale mer en nødvendig betyr ikke at folk ikke vil betale for noe som helst. Ei heller betyr det a folk vil betale for live at de ukritisk er villig til å betale hva som helst for selve konsollen. AtW Hva vil du frem til? At jeg ikke skjønner hvorfor de som kjøper arcade ikke bryr seg noe om online-spilling som gruppe. AtW Lenke til kommentar
Akke Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kjøpte en Aracade boks (med hdmi) hos Lefdal for 1695,- for noen mnd siden. Har Arcade HDMI? Trodde det kun var Elite som hadde det. Hvordan er det med feilraten på falcon forresten? Den gamle premiumen min har fått en rar feil nå, Center-kanal mangler i Dolby Digital signalet. Litt tamme spill uten center og dialog gitt... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er Sonys foreløpige svar: Bundle med GT5 Prolouge. Slippes 27.mars til samme pris som 40 GB-versjonen i dag. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Wow, en "bundle" med en medfølgende (stor) demo Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En "demo" som blir solgt for 400 kroner alene... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Sykt irriterende at dette skjedde nå! Kjøpte Elite versjonen for 2 uker siden... grr! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Xbox 360 Arcade til 1490,- hos Elkjøp. De har ikke gjort noe med prisen på Pro og Elite foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er Sonys foreløpige svar: Bundle med GT5 Prolouge. Slippes 27.mars til samme pris som 40 GB-versjonen i dag. Det var ikke akkurat et spenstig svar Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nesten så jeg slår til på en 360 nå, men er redd den bare kommer til å bli stående.. synd at de skal ha så gammeldags, 90-talls kontroller til den. Jaja, senker de prisene enda mer, så finnes det en liten plass under tvn jeg ikke bruker 90-talls kontroller???? Jeg har både 360 og PS3, og 360 kontrolleren er flere hakk bedre enn PS3 sin. Og den er spesielt god på fps spill. Men kanskje du sammenligner den med Wii kontrollen, eller? Har prøvd wii i butikk, og det var mer enn nok for meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg