per_andre Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Pc Worklog jeg har nå rotet fram min gamle AMD Athlon 64, har tenkt til å oppgradere denne litt med 2 PSU`er , litt casemodding, oppgradering av vannkjøling, bytte av hovedkort, grafikkort, minne, prosessor og HDD! Mål for prosjektet: Ha en PC som lager minimalt med lyd! God lagringsplass! Kjølig PC! grei ytelse i spill! Hardware: CPU: AMD Athlon 64 3200+ (skal byttes ut) HK: EpoX HEAI 939 (skal byttes) Minne: 2048 mb ddr3200(skal byttes) Grafikkort: Asus 6600GT(skal byttes) HDD: 500gb seagate barracuda 7200.11 32mb cache (skal bestille 2 til) PSU: Hiper 580watt + Thermaltake Butterfly 480watt vannkjøling: Mist tank med innebygget pumpe. Thermaltake 120mm radiator. Zalman Cpu blokk. Zalman Gpu blokk. Bilder av vannkjølingen kommer Kabinettet som blir benyttet er ett Cooler Master Stacker, gammel versjon! til å styre vifter og overvåke temps bruker jeg en Aerogate 3! Flere bilder av herligheten kommer straks Thermaltake PSU`en skal dra viftestyring med vifter, Harddisker, vannkjøling og dvd rom, Hiper PSU`en skal dra selve systemet Bilder: Cpu Blokken Vanntank\Pumpe Gpu blokk Thermaltake Butterfly 480watt(PSU nr2) Testkjøring av PSU nr2 Forside av kabinett, Aerogate 3, radiator og HDD vifte innvendig av pc, testkjøring Da skal jeg begynne demontering av vannkjølingen å rense tanken,slager og diverse blokker, bilder kommer i løpet av kvelden =) da må jeg medele at det ble en aldri så liten strek i regningen da CPU blokka mi dro til ett "bedre sted", så da ble det montert en Zalman kjøler i steden:) sliter litt med å få den stabil ATM, wait for update Håper på positive tilbakemeldinger, MVH: Pera Kommentarpost: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=923204 Endret 10. mars 2008 av per_andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå