SPiLL Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Nye bilder av Aliens: Colonial Marines. Aliens - Colonial Marines Endret 10. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 kanskje et dumt spm men blir predator også med i spillet eller er det et rent alien spill? Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) lord nuker skrev: kanskje et dumt spm men blir predator også med i spillet eller er det et rent alien spill? Predator har INGENTING med Aliens og gjøre. Litt film for oss som liker Aliens Endret 10. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 SPiLL skrev: lord nuker skrev: kanskje et dumt spm men blir predator også med i spillet eller er det et rent alien spill? Predator har INGENTING med Aliens og gjøre. jeg vet, men de eneste aliens spillene jeg kjenner til er avp 1 og 2. jeg vet også at aliens var gode filmer helt til de ble blandet med predator på film som dessverre har endt i ekstremt dårlig filmer Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Predator har selvsagt noe med Aliens å gjøre. AVP2 var et herlig spill. At de velger et rent alien-spill er helt greit. Aliens var ikke så bra før Alien vs. Predator, for eksempel Alien 3 og Aliens - Ressurection var ikke så bra filmer. Dette ser uansett herlig ut! Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) lord nuker skrev: jeg vet, men de eneste aliens spillene jeg kjenner til er avp 1 og 2. jeg vet også at aliens var gode filmer helt til de ble blandet med predator på film som dessverre har endt i ekstremt dårlig filmer Enig. Det blir som om Spiderman, Batman og Superman var i en og samme film. Det er helt idiotisk at de har laget Aliens og Predator i samme film. Heldigvis har vi de gamle Aliens filmene som er tidenes beste filmer. Endret 10. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dette her syns eg spåg veldig bra ut eg, ser ut som det ikkje vil mangle på klaustrofobisk steming her nei. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Håper det kommer en demo slik at jeg får testet det før ett evt. kjøp. Birger Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Dette ser bare bad ass ut Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Lurer på hvor de har hentet inspirasjon fra Endret 10. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hehe husk at det er mindreårige på forumet også da! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 SPiLL skrev: Lurer på hvor de har hentet inspirasjon fra Du kom meg i forkjøpet. Akkurat den var litt vel......."inspirert" Mulig jeg tenker koffert, men det var det første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå