Gå til innhold

Aliens: Colonial Marines bilder

SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje et dumt spm men blir predator også med i spillet eller er det et rent alien spill?

Predator har INGENTING med Aliens og gjøre.

Litt film for oss som liker Aliens :)

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
kanskje et dumt spm men blir predator også med i spillet eller er det et rent alien spill?

Predator har INGENTING med Aliens og gjøre.

jeg vet, men de eneste aliens spillene jeg kjenner til er avp 1 og 2. jeg vet også at aliens var gode filmer helt til de ble blandet med predator på film som dessverre har endt i ekstremt dårlig filmer :thumbdown:

Lenke til kommentar

Predator har selvsagt noe med Aliens å gjøre. AVP2 var et herlig spill. At de velger et rent alien-spill er helt greit. Aliens var ikke så bra før Alien vs. Predator, for eksempel Alien 3 og Aliens - Ressurection var ikke så bra filmer. Dette ser uansett herlig ut!

Lenke til kommentar
jeg vet, men de eneste aliens spillene jeg kjenner til er avp 1 og 2. jeg vet også at aliens var gode filmer helt til de ble blandet med predator på film som dessverre har endt i ekstremt dårlig filmer :thumbdown:

Enig. Det blir som om Spiderman, Batman og Superman var i en og samme film. Det er helt idiotisk at de har laget Aliens og Predator i samme film. Heldigvis har vi de gamle Aliens filmene som er tidenes beste filmer.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...