Gå til innhold

Nytt abonnement for ekstrembrukeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Link til artikkelen (både fra forumet og forsiden av amobil.no) fører meg kun til en helt hvit og blank side. Dette gjelder ikke andre artikler på amobil.no.

Samme problem her

Ja, samme her..;)

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Merkelig, den fungerte helt fint da jeg leste den.

Gidder du være grei mot oss blinde og sitere litt, evt klippe inn brødteksten i en post?

Men for å komme til saken, så er tilbudet bortimot identisk med NWNs tilbud til bedriftskunder. 499 kroner + 25 % mva skulle bli sånn ca 625 kroner...

Edit: har kommet til saken. ;)

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Jeg hadde heller valgt MTU. Men dette abb. virker jo greit for de som sender mye SMS. Ikke det at 50 timer i mnd. er lite å snakke, men jeg hadde heller foretrukket MTU's løsning med ubegrenset ringetid, og 200 SMS for 398kr.

Lenke til kommentar
Jeg hadde heller valgt MTU. Men dette abb. virker jo greit for de som sender mye SMS. Ikke det at 50 timer i mnd. er lite å snakke, men jeg hadde heller foretrukket MTU's løsning med ubegrenset ringetid, og 200 SMS for 398kr.

Ja, MTU Fastpris virker som et godt alternativ.

Lenke til kommentar

Hei,

Vi hadde en teknisk feil i går i 17-18-tiden som gjorde at flere artikler ble utilgjengelige. Feilen ble fikset rundt 18.

Network Noeways abonnement er det samme som Mobildeals. Mobildeal leverer NWNs produkter til privatmarkedet noen ekstra kroner, så at abonnementet ligner på bedriftsløsningen er ikke så rart :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...