Nervetattoo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Action-eventyret satt hele tolv tusen år tilbake i tid fyker rett inn på de fleste topplister denne helgen. Les mer Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser ut som en spennende film Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 At et total dritt film med masse effecter og "kul trailer" klarer å suge til seg folk og tjene så bra penger er tragisk for filmverden. Hva skjedde med eventryfilmer med bra handling, dialog og karakter du kan forbinde deg med? Huff, dette er tragisk. Og du kan banne på det vil bare øke og øke med disse effects filmene og kvele utviklingen for "ekte" filmer. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser filmen har fått 5,3 av 10 på IMDB så dette må være en dårlig film. http://imdb.com/title/tt0443649/ Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så førpremieren på 10000 BC i helgen, og det var en klisjé fra ende til annen. Noen få øyeblikk med frysninger, men ellers en relativt middelmådig film. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ser ut som en film du leier eller kjøper for under en femtilapp. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Herregud så sure og negative folk skulle være da. Jeg er virkelig glad for at jeg er en (av flertallet) som klarer å nyte blockbusters og ikke må ta filmer så seriøst hele tida. Er ikke liv eller død liksom. Gleder meg til å se denne filmen. Jeg forventer ikke noe bra, bare lett underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg