adde_spillegal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Skal kontake 2k games om et spill, men det ser ikke ut som om det er mulighet for norske personer å kontakte 2K support. Veit noen en e-mail adresse jeg kan bruke? Det er Bioshcok til XBOX 360 det er snakk om Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, du må henvende deg på engelsk til supportavdelingen dems via internett. Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Ok. Takkt for hjelp. Men prøver butikken først Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva er problemet da? Kanskje noen her på forumet kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hva er problemet da? Kanskje noen her på forumet kan hjelpe deg? Neppe. XBOXen min har laget en stor, fin ripe rundt hele disken. Vil prøve å få nytt spill, men Microsoft sier jeg må kontake 2K. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Au... den er lei. Jeg hadde det samme problemet med min Xbox 360, som ripet opp 3-4 spill over en periode på et par måneder. Jeg fant imidlertid en paragraf i forbrukerkjøpsloven som kunne hjelpe meg: Selgerens erstatningsansvar for tap som følge av en mangel omfatter, foruten skade på salgstingen selv, også skade på gjenstander som salgstingen brukes til fremstilling av, eller som har nær og direkte sammenheng med salgstingens forutsatte bruk. Jeg kjøpte min Xbox 360 på Lefdal. Tok med boksen, spillene og utskrift av loven dit, og leverte alt sammen. Fikk erstattet spillene (selv om de ikke var kjøpt der, men jeg hadde med kvitteringen fra andre butikker på alle spillene), og de tok inn boksen til reparasjon. Fikk et låneprodukt så lenge, og ny Xbox etter 3 uker. ... Jeg ble fornøyd, og Lefdal fikk et pluss i boka Endret 28. mars 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Har bare det ene spillet som er ødelagt, og kasta kvitteringa . Men etter at jeg mest sannsynlig har fått avslag fra 2K, prøver jeg Microsoft igjen. Regner med at de må erstatte spill som er ødelagt av XBOX, når det er bevist på direktesendt tv og greier Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, det er jo bare å prøve seg Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå