Lsass Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg lurer på dette fordi alle er så uenige på hva som er lite og hva som er mye fravær. Derfor tenkte jeg at de som ville, kunne si hvor mye fravær de hadde hittil, så ser man jo lett etterhvert hva som er mye og hva som er lite Selv har jeg dette siste året på allmenn: 12 dager 15 timer Jeg føler at jeg ikke burde få mere fravær for min del i år blir hardt i russetiden men! Hvor mye har dere hittil? flott om dere sier hva slags linje og år dere går også Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Om 12 dager og 15 timer er mye eller lite kommer helt an på om du kan dokumentere dette fraværet. Kan du ikke det er det mye, særlig de 15 enkelttimene. Hadde du gått på yrkesfag og skulle ut i jobb nå måtte du hvertfall hatt en gaske god forklaring på det fraværet der om du skulle fått deg noen jobb. Jeg jobber riktig nok, men jeg har 1 dag fravær hittil i år. Lenke til kommentar
stedah19 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Har ikke hatt fraver på yrken Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 0 fravær første termin og 2 dager andretermin til nå. går første året allmen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 6 dager og 1 time tror jeg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Andre termin, 1.vgs har jeg foreløpig 1 dags fravær. Syns selv dette er lite, og er fornøyd Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Førsteklasse: 1dag, 1 time. Andre klasse(hittil): 3 dager 0 timer Lenke til kommentar
ejanzon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Helsefag 8 dager 8 timer Føler det er mye, men lærerne er ikke så forstående. Har hatt 3 tannlegetimer som er blitt puttet midt inni dagen så det tar over hele skoledagen. Jeg vet det høres mye ut at det tar hele dagen men tiden det tar fra hvor jeg bor til skolen min tar 2 timer (Men på morgningen går det en skolebuss som går direkte fra der jeg bopr til skolen som tar 30 min) Så jeg har egentlig hatt 5 dager fravær og 8 timer fravær, men retningen jeg går er et en utfordring å ikke få tak i jobb (Sykepleien) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 16 dager, og 8 timer. 4 dager var vell sykehus.. 10 var vell bilkjøring + oppkjøring osv. 2 dager var nok skulk.. : E Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Går første året generell studiespesialisering og har 0 dager og 3 timer fravær første termin. Grunnen til de tre timene er at jeg ikke kom meg opp om morgenen. Dette var forsåvidt i de første månedene, og jeg skjerpet meg etter det. Bor alene på hybel i Tromsø for første gang nå, så jeg er egentlig jævlig fornøyd =) Har 0 fravær hittil i andre termin. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 VG2 Realfag Dager: 8 Timer: 46 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 4 dager og 2 timer, første året allmen. 2 dager på sykehus, 2t tannlege eller noe sånt og 2 dager syk Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har ikke turt å gå innpå IL for å sjekke fraværet mitt enda.. Lenge leve selvbedraget Går siste året på allmennfag og siden jeg ikke skal ut i arbeidslivet etterpå, spiller det vel ikke så altfor stor rolle. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 1 dag og 5 timer fra første termin Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har ikke turt å gå innpå IL for å sjekke fraværet mitt enda.. Lenge leve selvbedraget Går siste året på allmennfag og siden jeg ikke skal ut i arbeidslivet etterpå, spiller det vel ikke så altfor stor rolle. Skal du ikke jobbe etter vgs? Hva skal du da? ;O Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har ikke turt å gå innpå IL for å sjekke fraværet mitt enda.. Lenge leve selvbedraget Går siste året på allmennfag og siden jeg ikke skal ut i arbeidslivet etterpå, spiller det vel ikke så altfor stor rolle. Skal du ikke jobbe etter vgs? Hva skal du da? ;O Universitet smarting. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) så langt har jeg kun 1time fravær fra forelesning, og da tok jeg feil på timeplanen studerer ved UiA i kristiansand Endret 24. mars 2008 av lokalen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Universitet smarting. Vet nå det, men trodde fravær fra vgs telte likevel. Da lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
oniko Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hadde 40% fravær i et fag siste året på vgs, noe som ikke anbefales hvis man er ute etter å lære seg noe Enkelte arbeidsgivere kan godt finne på å spørre etter vitnemålet fra vgs, selv etter 5 år på høyskole/universitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå