Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei hei! Laget en hode av noe rart sandliknende kjittgreie jeg fant liggende her hjemme, og tok så bilde av det. Selv synes jeg det ble litt stilig. Jeg er ikke helt ute etter kritikk på det tekniske, men kanskje heller fra et rent estetisk syn. Hva kunne jeg gjort for å få det bedre? Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Litt lys hadde sikkert gjort seg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 I dette formatet så blir det vanskelig å se hva det er, men kanskje det er meningen. Det blir sikkert tøft i litt større print, og slik lar seg ofte ikke overføre til små webversjoner. Tror likevel jeg ville satset på et ørlite grann mer kontrast, slik at det blir lettere å skille fra bakgrunnen. Jeg er ikke helt sikker, for det er jo uttrykket som er viktigst her. Du har jo sett det i stor versjon, og er det slik du ser det for deg da? Jeg tenker i forhold til hvilken fremstilling du har beregnet å bruke det til. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 jeg ser for meg et stort format ja, men det første bildet jeg la ut nå ser jeg ikkje ble så veldig velykket, så jeg mekka litt på den i photoshop og dette er nok det jeg kommer til å legge i "vurdere å printe ut mappen" min Lenke til kommentar
si Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det røde var bedre ja, ble litt for dust det første. Fascinerende og litt truende uttrykk. Lurer på om uttrykket blir veldig anderledes med andre farger, noe rolig blått f eks? Hva med et par tre utgaver av samme bilde, i ulike fager? Jeg tar meg selv i å lure på hvor stor den er. -si Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 prøvde med mange forskjellige farger, og de gir en forskjellig stemning alle sammen, det som var litt gøy med dette bildet hodet er intet mer enn 10cm høyt kan godt poste flere fargeversjoner om det skulle være av interesse for noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå