RBW Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 OCZ beveger seg langt ut fra sine tradisjonelle jaktmarker med sin nye spillkontroller. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser fram til testen! Kan bli en morsom greie. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Knall, nå begynner det å ligne på litt på den fremtiden jeg har drømt om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Minner litt om lignende prosjekter som kom for noen år siden.. Nå som da, tipper jeg at det bare er oksebæsj... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hm, lurer på hva slags type tanker som gjør utslag på kontrolleren. Er jo jævlig morsomme greier om det faktisk fungerer i praksis. Blir veldig spennende å høre mer om den. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser for meg at antall TK på servere rundt omkring kommer til å gå opp hvis dette slår an... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Spennende, men jeg synes teknologien er litt langt fremme til at det skal kunne virke ordentlig. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det der er et "må ha" produkt hvis det funker Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser for meg at antall TK på servere rundt omkring kommer til å gå opp hvis dette slår an... Hehe, ser for meg CS spawn, en skyter, de andre blir sinte og skyter ufrivillig. Ingen klarer å stoppe, kaos :- ) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Etter å sett det første bildet klarte jeg ikke å få med noe av teksten under Virker spennende! Endret 10. mars 2008 av Uderzo Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Utrulig tøft. Gledar meg til dåke får testa det. Lenke til kommentar
idos Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva skjer med jentene som har tusen ting i hodet samtidig.. ?? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Denne er så godt som bestillt allerede for min del. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Denne er så koblet til en liten metallboks som igjen er koblet til datamaskinen via USB. Håper det ikke er den "lille" metallboksen som står under skjermen på bildet Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe, ser allerede for meg hva slags slengbemerkninger man kan få fra kompiser hvis man prøver å styre med denne og spillet ikke reagerer i det hele tatt. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Om det her virker som eg ser for meg, er det et definitivt kjøp. Men er veeeeeldig skeptisk til det. Men om det faktisk virker, burde det ikkje vært litt meir oppstyr rundt saka? Tankestyring er noke som for meg virka nytt og revolusjonerande, burde det ikkje vært en artikkel i VG eller DB? Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ring meg når man kan få operert inn sokkel bak øret. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 dette er ikke så nytt..nytt til spillkonsoll men tenkestyring har vert operativt en stund det,,usikker på hvor lenge men, for ikke så lenge siden så jeg en dokumentar der de styrte ett fly med tankene..(simulator). Det var vanskelig å styre bare høyre og venstre, så tipper det å hoppe og skyte kan ta litt lang til å lære. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hvordan skal man klare å aime med den der da? Eller, det er vel kanskje meninga at man bare skal fyre av skudd, bytte våpen etc? Endret 10. mars 2008 av Jonern Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva med et tastatur som virker på samme måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå