Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Feil på Opel Astra

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke bmw, men kan bekrefte at mange bmw eiere er veldig trofaste til merkeverksted og merket sitt. Det har dem alltid vært! Dette er noe jeg hørte når jeg begynte i læra og etter mange år så kan jeg se at det stemmer.. Blir veldig lite BMW i forhold til andre merker..

Litt snodig når det generelt er en del feil og de kan spare mye penger på og velge et annet verksted..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i Grenland det hvertfall et ikke-merke verksted som har spesialisert seg på BMW, også et som tar VAG. Er jo endel å spare når disse verkstedene tar 70-50% av timebetalingen til merkeverkstedet og har har god service.

Endret av trra
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du kan jo gjøre som meg sommeren 2003 hos Møller:

Jeg nektet å forlate bilbutikken før de tok tilbake mandagsdritten tilbake.

Dagen etterpå bestilte jeg en ny bil av en annet merke ;)

Takk for svar! Hvor lenge hadde du hatt bilen før du krevde det og hva kan forhandler kreve av meg og hva kan jeg kreve av forhandler?

Blir nok ikke mer Opel på meg :o)

Jeg hadde bilen i 8 mnd. og hadde kjørt 18500 km.

Grunnen til at jeg lykkes tipper jeg er ren og skjær klaging på kvaliteten pr. mail, tlf og direkte henvendelse + plakat på bakruta hvor det stod "Mandagsbil fra VW" som jeg kjørte rundt med.

Beklager litt tid for svar, har vært på lang påskeferie. Skal nå sette meg ned og skrive en mail til GM for å høre hva de sier. Trodde jeg hadde noen slitte deler i forstillingen siden det kakket sånn, men fikk beskjed om at det var fjærene. Flere ting begynner å svikte nå. Det tar flere minutter før jeg kjenner forandring på varmen via varmeanlegget ++++ andre ting. Får heller komme tilbake med en oppfølging når jeg har fått svar fra GM.

Jeg har ikke bmw, men kan bekrefte at mange bmw eiere er veldig trofaste til merkeverksted og merket sitt. Det har dem alltid vært! Dette er noe jeg hørte når jeg begynte i læra og etter mange år så kan jeg se at det stemmer.. Blir veldig lite BMW i forhold til andre merker..

Litt snodig når det generelt er en del feil og de kan spare mye penger på og velge et annet verksted..

Har tidligere benyttet verksted i Sverige for service på Audi, har funket veldig bra, men det tar jo litt tid å dra dit.

Her i Grenland det hvertfall et ikke-merke verksted som har spesialisert seg på BMW, også et som tar VAG. Er jo endel å spare når disse verkstedene tar 70-50% av timebetalingen til merkeverkstedet og har har god service.

Så lenge jeg ikke har betalt noe for verksted besøkene, annet enn tid, så har jeg ikke vurdert andre. Nå når garantien er gått ut er det vel på tide å se seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...