Gå til innhold

Kva skjedde eigentleg 11.september 2001 ?

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest denne artikkelen må eg sei eg er blitt litt satt ut.

Kva skjedde eigentleg 11.september ?

Trur dere at det kan vera sant det som kjem fram i artikkelen, at det er USA sjølv som har skuld i hendinga ?

Personlig vart eg litt satt ut, for det er jo i grunn gode grunnar til at høgtståande folka i USA ville ha gjort det der. Dei er i alle fall dumme nok til å gjera noko slikt. På sikt vil dei nok tena på det, dersom det er fakta det med olja og alt..

Vel, veit ein skal vera kritisk til media og alt ein les og sånt, men etter å ha lest artikkelen har eg virkeleg blitt i tvil om kva som skjedde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang det er en stor hendelse på gang kommer folk med konspirasjonsteorier,samme med månelandingen og endeløse andre saker. Folk ønsker rett og slett at sånt skal være sant,at ting er mer spennende enn de virker i utgangspunktet. Tror selv ikke på noe av det tullet.

Lenke til kommentar
Etter å ha lest denne artikkelen må eg sei eg er blitt litt satt ut.

Kva skjedde eigentleg 11.september ?

Trur dere at det kan vera sant det som kjem fram i artikkelen, at det er USA sjølv som har skuld i hendinga ?

Personlig vart eg litt satt ut, for det er jo i grunn gode grunnar til at høgtståande folka i USA ville ha gjort det der. Dei er i alle fall dumme nok til å gjera noko slikt. På sikt vil dei nok tena på det, dersom det er fakta det med olja og alt..

Vel, veit ein skal vera kritisk til media og alt ein les og sånt, men etter å ha lest artikkelen har eg virkeleg blitt i tvil om kva som skjedde.

Here we go again. Bruk søkefunksjonen og finn 1000 andre tråder om temaet. Konspirasjonsteoretikerne kommer med påstander som lett blir tilbakevist. Tror forresten du bør finne et realistisk motstykke til den artikkelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...