Gå til innhold

Våkna på sjukehuset på Søndag. Pluss mer!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært igjennom akkurat det samme! :p

men forskjellen var at jeg var ikke på glattcella. jeg var rett og slett *død* der å da... hehe.

men det var fælt å våkne opp dagen etter uten å vite hva som har skjedd å hva i huleste jeg gjorde på sykehuset.

Men ikke nok med det!! når jeg ble skrevet ut, så skulle jeg gå til byen for å kjøpe mat i den tilstanden jeg var i. gikk som en annen trestokk nedover kaia, med bandasjert arm å noen plugger her å der... så møtte jeg på sjefen min. som var med i ambulansen og opp til sykehuset ;) det var noe av det flaueste jeg har vært med på!

Lenke til kommentar
Drikke HB er generelt sett lavmål, derfor jeg ler godt når jeg ser "normale" folk stryker med av smuglersprit eller rødsprit. Er du ikke hardbarka rusmissbruker fortjener man ikke bedre.

Så når normale mennesker kjøper drikker frå kjelder dei trur er sikre, og stryk med. Så ler du?

Lenke til kommentar

Samme faen hva grunnen er så ler du faen ikke om noen stryker med o_O WTF, en ting er hvis en person går å morder en hel landsby, men altså, å le når noen dår pga at dem kjøper noe dem trur er trygt å drikke osv er ikke humanitært!

Lenke til kommentar

Jøss, du får håpe noen har knipset et bilde av deg på vei ned trappen, det ville blitt et utmerket julekort.. :fun: Dekket i din egen oppkast og stripset fast i en rullestol på vei ned trappeoppgangen i en boliblokk i rullestol båret av et par ambulansefolk. Priceless.

For å være på den litt mer seriøse siden får du hs god bedring! Du har sikkert blitt en erfaring rikere med denne episoden, følgene kunne tross alt vært ganske uheldige.

Lenke til kommentar

Nå har jeg også fått beskjed om at det er slutt mellom mor og stefar og at jeg og mor, samt mine to småsøsken flytter ut om ikke lenge. Stefar hadde hatt en affære med en på jobb i noen måneder nå, og har bestemt seg for å holde med hun. Han hadde i alle fall baller nok til å si ifra på en fin måte, og ikke drive på si i mange år.

Jeg ser nå på det hele som en seier, da jeg aldri har likt karen.

Føler med mor da de var sammen i 15 år og har to barn sammen utenom meg (jeg er jo ste-sønn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...