SideburnsKongen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fikk meg en god latter der.. haha, sorry at jeg ler men, dette var morsomt å lese.. God bedring.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Aj... Høres ut som triksene til Herr hb det der. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 haha, knall historie. glad jeg ikke drikker Lenke til kommentar
M-J Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 man lærer og være forsiktig med sprit etter en slik episode. jeg har slått meg skikkelig en gang jeg også, på en god blanding av afrikansk rom, himert og gammel dansk. herlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Morsom lesning, selv om det var langt i fra noen morsom situasjon du havna i der. Men forhåpentligvis har du lært nå da, så da kom det noe godt ut av det. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg har vært igjennom akkurat det samme! men forskjellen var at jeg var ikke på glattcella. jeg var rett og slett *død* der å da... hehe. men det var fælt å våkne opp dagen etter uten å vite hva som har skjedd å hva i huleste jeg gjorde på sykehuset. Men ikke nok med det!! når jeg ble skrevet ut, så skulle jeg gå til byen for å kjøpe mat i den tilstanden jeg var i. gikk som en annen trestokk nedover kaia, med bandasjert arm å noen plugger her å der... så møtte jeg på sjefen min. som var med i ambulansen og opp til sykehuset det var noe av det flaueste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 "I'm in a gangster movie!" Faen for et sitat. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ingenting slår følelsen av å våkne på sykehuset etter å ha inntatt litt for mye HB. Ja vi kjenner alle den. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ingenting slår følelsen av å våkne på sykehuset etter å ha inntatt litt for mye HB. Ja vi kjenner alle den. nja.. ikke riktig alle. *stolt* Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Drikke HB er generelt sett lavmål, derfor jeg ler godt når jeg ser "normale" folk stryker med av smuglersprit eller rødsprit. Er du ikke hardbarka rusmissbruker fortjener man ikke bedre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!" Her lo jeg. Jaja, jeg vil tro du har lært en lekse nå. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Drikke HB er generelt sett lavmål, derfor jeg ler godt når jeg ser "normale" folk stryker med av smuglersprit eller rødsprit. Er du ikke hardbarka rusmissbruker fortjener man ikke bedre. Så når normale mennesker kjøper drikker frå kjelder dei trur er sikre, og stryk med. Så ler du? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Samme faen hva grunnen er så ler du faen ikke om noen stryker med o_O WTF, en ting er hvis en person går å morder en hel landsby, men altså, å le når noen dår pga at dem kjøper noe dem trur er trygt å drikke osv er ikke humanitært! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jøss, du får håpe noen har knipset et bilde av deg på vei ned trappen, det ville blitt et utmerket julekort.. Dekket i din egen oppkast og stripset fast i en rullestol på vei ned trappeoppgangen i en boliblokk i rullestol båret av et par ambulansefolk. Priceless. For å være på den litt mer seriøse siden får du hs god bedring! Du har sikkert blitt en erfaring rikere med denne episoden, følgene kunne tross alt vært ganske uheldige. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er RPP materiale og :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skulle gitt mye for å se deg dekket i ditt eget oppkast og stripset fast i en rullestol og bært ned en trapp. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hahahaha, konge!!! Fuck you! I'm in a gangster movie! haha Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Joda, jeg tåler nok en del alkohol, men når det er snakk om sprit, og spesielt hjemmmebrent så skal jeg holde meg langt unna i fremtiden. Noen lærer aldri. Endret 12. mars 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Nå har jeg også fått beskjed om at det er slutt mellom mor og stefar og at jeg og mor, samt mine to småsøsken flytter ut om ikke lenge. Stefar hadde hatt en affære med en på jobb i noen måneder nå, og har bestemt seg for å holde med hun. Han hadde i alle fall baller nok til å si ifra på en fin måte, og ikke drive på si i mange år. Jeg ser nå på det hele som en seier, da jeg aldri har likt karen. Føler med mor da de var sammen i 15 år og har to barn sammen utenom meg (jeg er jo ste-sønn) Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Fy faen godt at jeg er nokså tilbakeholden når det gjelder drikking, kunne ikke tenke meg å oppleve noe lignende, morsomt å høre om folk som driter seg ut dog. God bedring forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå