Lakus Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Gjett hvem som våkna på sjukehus på Søndagen Våkna opp med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen.Første jeg tenkte var "hva faen har jeg gjort nå". Ettersom alle spor etter minner og intrykk fra kvelden før var borte, var det ikke vanskelig å fantasere om hva svarte jeg dreiv med. Når jeg så meg rundt merka jeg at skoene mine sto under senga, og at buksa å jakka mi var borte. Drit nå i det tenkte jeg og reiste meg opp for å gå på do. Jeg rusla stusselig avgårde, med en slags "gammel mann" gå-stil der jeg skabbet avgårde i bare bokseren og med ett intravenøs-stativ i hånda. Jeg finner igjen de manglende klærne mine i ett skap sidenav sengen, og finner også mobilen min. Der har jeg fått noe vilt med ubesvarte anrop og meldinger. Den første meldingen jeg så sto det noe slik "Din alkis. Du kommer til å få bot å greier da. Du spytta på politiet og alle ambulansefolka". *Shit!* Resten av meldingene var bare sånne "ring meg" meldinger osv. Så jeg måtte jo bare vente på at en sykepleier skulel komme, og håpa på at hun skulle være heit! Men selvfølgelig var hun ikke det ... Hun fortalte meg at jeg hadde vært på legevakta to ganger, i glattcella i noen timer, og på sykehuset. Alt på en kveld. Fikk låne en telefon og ringte straks til de jeg var med dagen før. Historien startet tydeligvis noe som dette: Jeg, etter å ha drukket en del hjemmebrent, setter meg inn på et rom hvor det ikke er noen. "Selvfølgelig" begynner jeg å spy og greier, eneste problemet er at jeg ligger på ryggen, med munnen rett opp. Jeg ble kvalt av mitt eget spy, deiliiig. En kompis hører at jeg er jævelig, kommer inn å snur meg. Neste jeg fikk høre var at de hadde skaffet ambulanse, og at de hadde stripsa meg fast til en rullestol for å få meg ned trappene (dette er i toppetasjen på en blokk). Vel nede lemper de meg inn i Ambulansen, og jeg begynner å banne og skrike "Fuck you" i god gammeldags amerikansk stil. Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!" Vel fremme på Legevakta blir Lakus sinna å sparker og spytter etter alt og alle. Politiet blir tilkalt og jeg bli kasta på glattcella i en time eller to før de kjører meg tilbake på legevakta når de ser hvor jævelig jeg egentlig er. Så var det inn igjen på legevakta, og blir derfra sendt rett inn i tha hozpital itzelf. Hjertet mitt hadde hatt noen problemer iløpetav natten sa de, pga ekstreme menger alkohol i blodet *opps* Etter alt dette våkner jeg med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen. Nå orker jeg ikke skrive mer, og dere orker sikkert ikke lese mer, så da sier vi stopp. EDITFikk også nettopp noen nye detaljer. Det var ikke kompisene mine som hadde stripsa meg fast for å få meg ned trappene. Det var sykehuspersonellet som hadde gjort det fordi jeg var så sur EDIT 12.03. Nå har jeg også fått beskjed om at det er slutt mellom mor og stefar og at jeg og mor, samt mine to småsøsken flytter ut om ikke lenge. Stefar hadde hatt en affære med en på jobb i noen måneder nå, og har bestemt seg for å holde med hun. Han hadde i alle fall baller nok til å si ifra på en fin måte, og ikke drive på si i mange år. Jeg ser nå på det hele som en seier, da jeg aldri har likt karen. Føler med mor da de var sammen i 15 år og har to barn sammen utenom meg (jeg er jo ste-sønn) Endret 12. mars 2008 av Lakus Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 HAHA.. Blåmandag forstår eg Ta det roleg, det kan skje sjølv den beste.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Der fikk jeg dagens latter. "I'm in a gangster movie!" tok kaka. ^^ Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha, den var bra, spytta på purken og greier^^ Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) småkjedelig. noen blir mer påvirket av alkohol enn andre. du har vel sikkert lært litt. Endret 10. mars 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mulig dette kvalifiserer til alkoholallergi. Litt sprøtt da, men en god latter. Ikke gjør det igjen da, så er du snill. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Der fikk jeg dagens latter. "I'm in a gangster movie!" tok kaka. ^^ Indeed. Men kjedlig opplevelse for deg då.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Med andre ord: du tåler ikke alkohol og bør slutte på dagen. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Eller kanskje noen putta noe moro i saften din? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Drakk så mye at jeg døde en gang jeg, dobbelt faktisk. Shit, pingle. Carl Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Joda, jeg tåler nok en del alkohol, men når det er snakk om sprit, og spesielt hjemmmebrent så skal jeg holde meg langt unna i fremtiden. Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hehe. Stygt å le menn... Håper du lærte noe av alt dette da. God bedring Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jaja, litt av en historie Hva jeg gjorde søndags morgen er fortsatt et mysterium. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Og fremdeles presterer folk å synes det er teit av meg å være så si avholdsmann. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 HAHA.. Blåmandag forstår eg Ta det roleg, det kan skje sjølv den beste.. Har aldri sjedd meg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Haha, så sinsykt bra! Fra nå av tar du med deg en avholds kompis med kamera som kan dokumentere ferden din Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 +200 respekt. "I'm in a ganster movie!" :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 HAHA.. Blåmandag forstår eg Ta det roleg, det kan skje sjølv den beste.. Har aldri sjedd meg Det er det jeg sier. Der har vi beviset på at du faktisk ikke er den beste, men snarere den verste. Bevisene taler jo klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå