Gå til innhold

Våkna på sjukehuset på Søndag. Pluss mer!


Lakus

Anbefalte innlegg

Gjett hvem som våkna på sjukehus på Søndagen

 

Våkna opp med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen.Første jeg tenkte var "hva faen har jeg gjort nå". Ettersom alle spor etter minner og intrykk fra kvelden før var borte, var det ikke vanskelig å fantasere om hva svarte jeg dreiv med.

 

Når jeg så meg rundt merka jeg at skoene mine sto under senga, og at buksa å jakka mi var borte. Drit nå i det tenkte jeg og reiste meg opp for å gå på do. Jeg rusla stusselig avgårde, med en slags "gammel mann" gå-stil der jeg skabbet avgårde i bare bokseren og med ett intravenøs-stativ i hånda.

 

Jeg finner igjen de manglende klærne mine i ett skap sidenav sengen, og finner også mobilen min. Der har jeg fått noe vilt med ubesvarte anrop og meldinger. Den første meldingen jeg så sto det noe slik "Din alkis. Du kommer til å få bot å greier da. Du spytta på politiet og alle ambulansefolka". *Shit!*

 

Resten av meldingene var bare sånne "ring meg" meldinger osv.

Så jeg måtte jo bare vente på at en sykepleier skulel komme, og håpa på at hun skulle være heit! Men selvfølgelig var hun ikke det ... Hun fortalte meg at jeg hadde vært på legevakta to ganger, i glattcella i noen timer, og på sykehuset. Alt på en kveld. Fikk låne en telefon og ringte straks til de jeg var med dagen før.

 

 

Historien startet tydeligvis noe som dette:

Jeg, etter å ha drukket en del hjemmebrent, setter meg inn på et rom hvor det ikke er noen. "Selvfølgelig" begynner jeg å spy og greier, eneste problemet er at jeg ligger på ryggen, med munnen rett opp. Jeg ble kvalt av mitt eget spy, deiliiig. En kompis hører at jeg er jævelig, kommer inn å snur meg.

 

Neste jeg fikk høre var at de hadde skaffet ambulanse, og at de hadde stripsa meg fast til en rullestol for å få meg ned trappene (dette er i toppetasjen på en blokk). Vel nede lemper de meg inn i Ambulansen, og jeg begynner å banne og skrike "Fuck you" i god gammeldags amerikansk stil.

Fetteren min som sitter ved siden av meg, spør om hvorfor jeg snakker på engelsk, hvor jeg svarer "I'm in a gangster movie!"

 

Vel fremme på Legevakta blir Lakus sinna å sparker og spytter etter alt og alle. Politiet blir tilkalt og jeg bli kasta på glattcella i en time eller to før de kjører meg tilbake på legevakta når de ser hvor jævelig jeg egentlig er.

 

Så var det inn igjen på legevakta, og blir derfra sendt rett inn i tha hozpital itzelf. Hjertet mitt hadde hatt noen problemer iløpetav natten sa de, pga ekstreme menger alkohol i blodet *opps*

 

Etter alt dette våkner jeg med skjelvende bein, dundrende hodepine og sånn intravenøs ledning i armen. Pluss ca 9-10 måledotter over hele kroppen.

 

 

 

Nå orker jeg ikke skrive mer, og dere orker sikkert ikke lese mer, så da sier vi stopp.

 

EDITFikk også nettopp noen nye detaljer. Det var ikke kompisene mine som hadde stripsa meg fast for å få meg ned trappene. Det var sykehuspersonellet som hadde gjort det fordi jeg var så sur

 

 

EDIT 12.03.

Nå har jeg også fått beskjed om at det er slutt mellom mor og stefar og at jeg og mor, samt mine to småsøsken flytter ut om ikke lenge. Stefar hadde hatt en affære med en på jobb i noen måneder nå, og har bestemt seg for å holde med hun. Han hadde i alle fall baller nok til å si ifra på en fin måte, og ikke drive på si i mange år.

 

Jeg ser nå på det hele som en seier, da jeg aldri har likt karen.

Føler med mor da de var sammen i 15 år og har to barn sammen utenom meg (jeg er jo ste-sønn)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...