blackburn Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvilke hovedkort har mulighet for å låse pci/agp bussene til 33/66 mtp Socket A? Angrer som bare det på at jeg ikke kjøpte ett med støtte for det. blackburn Lenke til kommentar
fudun Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 MSI K7N2-kortene har det, og jeg mener at Epox sitt nForce2 også har det. Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Soyo KT400/KT333 Ultra Dragon e glimrande te det. setter CPU FSB og Ram sepparat om du ønsker gjør ihvertfall mitt 8) Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Soyo KT400/KT333 Ultra Dragon e glimrande te det.setter CPU FSB og Ram sepparat om du ønsker gjør ihvertfall mitt 8) Men det har ikke lås på Agp og Pci,det er det bare Nforce2 som har til Amd. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Alle nforce2. Dette stemmer ikke!! Abit NF7 serie har mulighet for å justere AGP frekvens mellom 66 og 99 MHz. Tror det kommer en ny revisjon 1.2 som skal gi mulighet for PCI frekvens justering, men er ikke 100% sikker på det. Bilde av BIOS med AGP frekvensi justering. meny: http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...E9fMl81X2wuZ2lm STaljin Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Alle nforce2. Dette stemmer ikke!! Abit NF7 serie har mulighet for å justere AGP frekvens mellom 66 og 99 MHz. Tror det kommer en ny revisjon 1.2 som skal gi mulighet for PCI frekvens justering, men er ikke 100% sikker på det. Bilde av BIOS med AGP frekvensi justering. meny: http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...E9fMl81X2wuZ2lm STaljin Så visst stemte det,det er jo bare å sette den på 66Mhz og dermed er den låst uansett hvor høyt du setter Fsb. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Så visst stemte det,det er jo bare å sette den på 66Mhz og dermed er den låst uansett hvor høyt du setter Fsb. Jeg synnes at man ikke har mulighet å justere noe som er LÅST. EPOX nForce2 HK har LÅST AGP/PCI og der kan du ikke justere eller forandre verdiene på AGP/PCI på noe som helst måte. DET ER LÅST ETTER MIN MENNING. Staljin Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Så visst stemte det,det er jo bare å sette den på 66Mhz og dermed er den låst uansett hvor høyt du setter Fsb. Jeg synnes at man ikke har mulighet å justere noe som er LÅST. EPOX nForce2 HK har LÅST AGP/PCI og der kan du ikke justere eller forandre verdiene på AGP/PCI på noe som helst måte. DET ER LÅST ETTER MIN MENNING. Staljin Ser du hvilket kort jeg har,jepp ti poeng EP8RDA+ med juster bar Agp all the way baby. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Robin B: Det kortet du har er det nForce2 Ultra 400? Hvor er det kjøpt? Jeg tenker å kjøpe meg et nForce2 kort innen 1 mnd nemlig. (Hvis ingen vil anbefale meg å vente? Hvis det komme bedre ting?) Og da vil jeg helst kjøpe nForce2 ultra 400 Forresten noen som vet hvilke andre merker som kommer ut med nForce2 Ultra 400 i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå