Gå til innhold

Låst PCI/AGP divider

blackburn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle nforce2.

Dette stemmer ikke!! Abit NF7 serie har mulighet for å justere AGP frekvens mellom 66 og 99 MHz. Tror det kommer en ny revisjon 1.2 som skal gi mulighet for PCI frekvens justering, men er ikke 100% sikker på det.

Bilde av BIOS med AGP frekvensi justering. meny:

http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...E9fMl81X2wuZ2lm

STaljin

Så visst stemte det,det er jo bare å sette den på 66Mhz og dermed er den låst uansett hvor høyt du setter Fsb.

Lenke til kommentar

Så visst stemte det,det er jo bare å sette den på 66Mhz og dermed er den låst uansett hvor høyt du setter Fsb.

Jeg synnes at man ikke har mulighet å justere noe som er LÅST. EPOX nForce2 HK har LÅST AGP/PCI og der kan du ikke justere eller forandre verdiene på AGP/PCI på noe som helst måte.

DET ER LÅST ETTER MIN MENNING.

Staljin

Lenke til kommentar

Jeg synnes at man ikke har mulighet å justere noe som er LÅST. EPOX nForce2 HK har LÅST AGP/PCI og der kan du ikke justere eller forandre verdiene på AGP/PCI på noe som helst måte.

DET ER LÅST ETTER MIN MENNING.

Staljin

Ser du hvilket kort jeg har,jepp ti poeng EP8RDA+ med juster bar Agp all the way baby.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Robin B:

Det kortet du har er det nForce2 Ultra 400?

Hvor er det kjøpt?

Jeg tenker å kjøpe meg et nForce2 kort innen 1 mnd nemlig. (Hvis ingen vil anbefale meg å vente? Hvis det komme bedre ting?)

Og da vil jeg helst kjøpe nForce2 ultra 400

Forresten noen som vet hvilke andre merker som kommer ut med nForce2 Ultra 400 i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...