aspic Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Eg opplever ekstremt dårleg batterilevetid på min laptop Compaq nx6325. Eg har lysnivået lavast, og AMD power meter viser at prosessoren (på 2 GHz) klokker ned til 800Mhz. Då viser batteriet 100% og 35 minuttar igjen. Er ikkje dette dårleg? Eg har hatt PC-en sidan forrige jul, og har alltid følt at batteriet har vore dårleg, er det maskinkonfig det står på? Atm har eg Windows x64 installert. Vurderar å oppgradere til Vista for å sjekke om det blir noko forandring. Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det er nok defekt batteri. Gå hit for en rask sjekk av batteriet, siden PC er under 1 år gammelt, så går det på garanti. http://h20239.www2.hp.com/techcenter/battery/battery_ts.htm Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Eg har prøvd den, men systemet mitt er ikkje støtta Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Får du beskjed om at batteriet ikke er støttet? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Nei, først fekk eg beskjed om at operativsystemet ikkje var støtta. Eg kjørte installfila i kompabillitetsmodus og fekk installert. Då eg prøvde å starte programmet fekk eg beskjed om at hpBatui.exe hadde inntruffet eit problem osv osv (som forventa). Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mulig at du har noe software feil da. Men ihvertfall så, kan du ta kontakt med HP på 23500024. Feilmelde til dem og få et nytt batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå