Gå til innhold

bra bærbarkjøp?

Anbefalte innlegg

har nettopp bestilit følgende fra easypc (postoppkrav så jeg ikke kan bli lurt med forskuddsbetaling)

ecs green 732

p4 2.4 ghz

512 ram

radeon 9000

1400*1050 sxga 15"

wireless og vanlig lan

modem

60 gb hdd

dvd/cdrw

IR

4x usb 2.0

bæreveske for 15"

alt dette for 15550,- (koster egentlig 16050 men jeg fikk justere prisen litt selv)

hadde tenkt å bruke den mest til spill, se dvd og divx, men og noe skolearbeid og internett... trenger ikke noen uløtramobil-pc og støy er ikke så farlig.kan jeg bruke standard-drivere fra ati og sis når jeg legger inn drivere til skjermkort og hovedkort?synes dere dette er et bra kjøp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har hørt en del tull om Easy PC, så jeg vet ikke om jeg hadde turt å kjøpe noe gjennom dem. :)

Ellers er det en topp maskin hvis du er ute etter en stasjonær maskin i bærbar innpakning, og ikke en lett portabel stillegående maskin. Jeg sendte en epost til Multicom om samme maskinen og spurte dem om dB nivå, og de gav meg som svar at den egner seg ikke for møter og forelesninger.

Jeg ser at du sier at du skal bruke den på skolen. Jobbe hjemme eller forelesning? Skal du bruke den på forelesninger, er det ikke utenkelig at du får pes fra de andre i salen med den jetmotoren under plasten. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...