Gabsterino Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Lurer bare litt på hvordan det er de 12 timene du ikke jobber når du er offshore? Har du eget rom? internett? Har noen bilder av rommet sitt?? Vil vite mest mulig:) Lenke til kommentar
turbz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg chatter støtt å stadig med venner som er offshore på MSN/Facebook o.l. Både i innlandet og utlandet. På noen plattformer er det ikke praktisert hot-bedding (mer enn 1 pers pr rom) men på andre blir det praktisert. Mitt inntrykk er at på båt er dette mere vanlig Endret 10. mars 2008 av turbz Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 plattform ja Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg chatter støtt å stadig med venner som er offshore på MSN/Facebook o.l. Både i innlandet og utlandet. På noen plattformer er det ikke praktisert hot-bedding (mer enn 1 pers pr rom) men på andre blir det praktisert. Mitt inntrykk er at på båt er dette mere vanlig hot-bedding er det altså rom for flere personer det da? Da er det vell en positiv ting at det ikke praktiseres hot-bedding? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tror det er gått litt surr i ett uttrykk her. Hot bedding er når to personer deler samme seng, altså overta en varm seg (hot bed) når du skal gå å legge deg. Dette praktiserer ikke ! Når det kommer til samsoving (dele rom) så er dette noe som er på vei ut, hvertfall for firmaet jeg jobber for. For å svare på spørsmålene. Du har eget rom eller deler. Disse består somregel av Tv, Seng, muligens ett lite bord, Bad med dusj og vask o.l samt et eller to garderobe skap. Har dessverre ikke mulighet for å ta noen bilder, da man ikke har lov til å ta bilder uten tillatelse. De 12 timene du ikke jobber på går egentlig bare til vås. Jeg bruker de til trening samt kanskje se en film på Tv, før jeg legger meg. Vist man skal ha 8-9 timers søvn, noe man burde ha så har man plutselig ikke så mye fritid til overs. Ellers arrangeres det alt i fra minigolf konkurranser og kinokvelder til bingo. Alt kommer jo ann på hvilken platform/flyterigg du bor på og hvor flinke folk er til å ta iniative. håper det var til hjelp og det er bare å spørre om det var noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå